Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb er soms nog nachtmerries van. Elke keer als ik iets lees over z'n erelijst eigenlijk.Dat was hier de beste discussie ooit. Vraag maar aan @NemesisBE.

Zalig vind ik.. hoort bij de Vlaamse wielercultuur.. net als de biertenten op de cross en Rodania wagen in de koers..Kom ik net dit tegen, zo slecht dat het weer leutig wordt
Ik ga daar waarschijnlijk proberen staan om te kijken.. hopelijk ook een biertent boven op de top..38km/u op de wijnpers zei Wout!
Een WK waarin we de verwachte toppers voor winst niet aan het werk zien in de aanval. Daar teken ik voor de lol voor, zodat gans Vlaanderen teleurstellend naar huis keert.Ipv Stybar die gaat op 4,5km wordt het een coureur met inhoud maar zonder helpers die probeert op de Wijnpers. Remco gaat erachter rijden zoals Greg erachter reed. De Fransen en de Italianen proberen alles te controleren voor hun kopmannen Alaphilippe en Colbrelli. Alles komt terug samen nog voor ze de Kapucijnenvoer opdraaien. Op goed 2km doet Hirschi een Saganeke, alweer Remco reageert met Van Baarle in z'n wiel, maar komen geen meter dichter op Hirschi die al bijna op de ring zit. De Fransen, de Italianen maar ook de Belgen organiseren zich, maar het waren slopende 260km en iedereen heeft een mannetje te kort. Hirschi kan het jagende peloton nog net achter zich houden op de oplopende aankomst en bezorgt Zwitserland het delirium, na de wereldtitel tijdrijden van Küng een week eerder.
. De laatste jaren zat ik hem constant te zoeken waar hij zat op de Mur de Huy. Ons eigen muurklimmerke die nooit op de muur won.Enkel de wijnbarIk ga daar waarschijnlijk proberen staan om te kijken.. hopelijk ook een biertent boven op de top..
Zal lekker druk worden daarIk ga daar waarschijnlijk proberen staan om te kijken.. hopelijk ook een biertent boven op de top..

Staat toch ganse route op?staat er een uitgebreider parkoers ergens? op de website vind ik enkel het tijdschema met passage, maar is nog al rudimentair.
Wat lost dat op? 2 koersen van 260km na elkaar? E3 en GW was al te veel in het zelfde weekend en dat zijn maar koersen van 200km.Of op zaterdag koersen?
Zaterdag 9 april bedoel ik dus. PR gewoon een dag eerder dan de normale datum.Wat lost dat op? 2 koersen van 260km na elkaar? E3 en GW was al te veel in het zelfde weekend en dat zijn maar koersen van 200km.
Zaterdag 9 april bedoel ik dus. PR gewoon een dag eerder dan de normale datum.
PR op een vrijdag… laat het uit aubZal wel niet gebeuren, maar PR en RVV van plaats wisselen?
PR op vrijdag 8 april is misschien nog een optie...

Nog een jaar geen PR, laat het uit, hoe mooi de laatste naam op de erelijst ook is.PR op een vrijdag… laat het uit aub![]()