Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
We krijgen geen groene en rode tijden buiten de tussenpunten jammer. Hebben ze gedaan voor de commentatoren zeker want die worden er altijd door verward.

Op dit parcours zou het wel logica zijn dat beesten als van aert en ganna onder Remco zijn tijd gaan.

Qua begeleiding wint Wout alvast. 7 fietsen op de volgwagen, lijkt me genoeg :D

Op dit parcours zou het wel logica zijn dat beesten als van aert en ganna onder Remco zijn tijd gaan.

Qua begeleiding wint Wout alvast. 7 fietsen op de volgwagen, lijkt me genoeg :D
Denk dat er nog niet perse super veel conclusies uit tussentijd 1 moet trekken, ma wout maakt echt massa’s snelheid wa nen trein 😮

Kung er nog een klets af.

Tjah dat zijn beren van venten natuurlijk vergeleken met die kleine evenepoel jammer maar te verwachten er zijn betere parkoersen voor Evenepoel

Renaat begint me te irriteren met z'n voorbarige conclusies. Nu zat hij juist, maar daarstraks met Walsscheid aan de streep sloeg hij de bal compleet mis.

Evenepoel toch 5des hoor (eerste tussenpunt). Met zijn lichaamspostuur is dat toch gewoon een knaltijd.
Maar dan heb je die beren die nog net dat tikkeltje sneller zijn.

Gok ook dat Remco 4de plaats gaat pakken, zou prachtprestatie zijn na Kung, Ganna & VA
Misschien dat één van de grote kanonnen zijn motor opblaast op het tweede deel dan kan brons ook nog ;)
De prijzen worden aan de finish uitgedeeld hé ..

Deze Remco is alvast véél beter dan op de OS. Maar goed, dat zag je al op het EK.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan