Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelfde met Wellens en Kwiatkowski. Die hebben natuurlijk niet heel de dag op kop gereden.. Zaten goed op 800m maar veel te plat precies.Ik lees dat de ploeg van GVA op kop rijdt, ik zet me voor de laatste km en wie zie ik niet...
Wel leuk aankomstje
Aangezien hij niet enige was lijkt me dat fout organisatie dus aanrijdingsformulier invullenZou de eigenaar van die auto vergoed worden voor de schade, of is die zelf aansprakelijk? Oprechte vraag.
Het was een harde finish om goed gepositioneerd te zijn. Ik zat wat te ver en dat was toch belangrijk. Ik heb het geprobeerd, maar ik zat helaas niet in een goeie positie. Anders had ik wel iets kunnen doen, maar ik was ingesloten.
Greg bashen alweer?In de categorie "Raad de wielrenner", van wie is volgende quote?
All in good fun. Genoeg Belgen die we niet gezien hebben uiteindelijk.Greg bashen alweer?
In de categorie "Raad de wielrenner", van wie is volgende quote?
Staat op vrtnu. FF casten en gaan!Heel leuk bij Telenet. Gisterenavond de tv gids bekeken, geen sprake van bessege. Dus maar ketnet junior opgenomen van 10-18u. Kom thuis en zet het op, opname stopt om 15u. Pffff. Km 80 tot 65 was de moeite![]()

Heel leuk bij Telenet. Gisterenavond de tv gids bekeken, geen sprake van bessege. Dus maar ketnet junior opgenomen van 10-18u. Kom thuis en zet het op, opname stopt om 15u. Pffff. Km 80 tot 65 was de moeite![]()
Tcho, voor iemand die zijn seizoen toch vooral op het Vlaams voorjaar afstemt is er echt geen enkel excuus om daar niet vooraan op te draaien. Als je naar de Kwaremont rijdt moet je ook niet op de 4de rij opdraaien hé...Hij doet gewoon een relaas van zijn finale?
Die weg was echt wel smal en het is niet de beste wringer..

Enfin, het is maar Besseges dus zero fucks given, zelfs met dit stevige deelnemersveld.
Bwa, er is iets voor te zeggen maar ik kan mij niet voorstellen dat de Ster van Besseges in Frankrijk zoveel media aandacht krijgt. Kans is zelfs niet onbestaande dat hier meer prominent in beeld komt dan in Frankrijk zelf...Euhm, ik Denk dat zijn Franse broodheren hier wel heel anders over denkt hoor. Die willen niet liever dan die Franse koersen binnenhalen.
Gelijkaardig met DQS dat de driedaagse de panne oid heel belangrijk vindt voor de sponsor.
Kzag daarnet wel al ene van EF met hangend pootje over de meet komen... wrs breuk. Ook leuk begin van het seizoen.
Idd, als ge van boven keek op dat rondpunt: het zag er wel droog uit maar proper kon je dat bezwaarlijk noemen.Ligt dat nu aan mij of zijn die wegen toch redelijk smal (en vuil)