Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou de eigenaar van die auto vergoed worden voor de schade, of is die zelf aansprakelijk? Oprechte vraag.

Ik lees dat de ploeg van GVA op kop rijdt, ik zet me voor de laatste km en wie zie ik niet...

Wel leuk aankomstje
Zelfde met Wellens en Kwiatkowski. Die hebben natuurlijk niet heel de dag op kop gereden.. Zaten goed op 800m maar veel te plat precies.

Sterke finish van Laporte en Bouhani wel.

Kzag daarnet wel al ene van EF met hangend pootje over de meet komen... wrs breuk. Ook leuk begin van het seizoen.

In de categorie "Raad de wielrenner", van wie is volgende quote?

Het was een harde finish om goed gepositioneerd te zijn. Ik zat wat te ver en dat was toch belangrijk. Ik heb het geprobeerd, maar ik zat helaas niet in een goeie positie. Anders had ik wel iets kunnen doen, maar ik was ingesloten.

Heel leuk bij Telenet. Gisterenavond de tv gids bekeken, geen sprake van bessege. Dus maar ketnet junior opgenomen van 10-18u. Kom thuis en zet het op, opname stopt om 15u. Pffff. Km 80 tot 65 was de moeite :cautious:

Heel leuk bij Telenet. Gisterenavond de tv gids bekeken, geen sprake van bessege. Dus maar ketnet junior opgenomen van 10-18u. Kom thuis en zet het op, opname stopt om 15u. Pffff. Km 80 tot 65 was de moeite :cautious:

gewoon laatste km checken rest was niet bijzonder.

Hij doet gewoon een relaas van zijn finale?
Die weg was echt wel smal en het is niet de beste wringer..
Tcho, voor iemand die zijn seizoen toch vooral op het Vlaams voorjaar afstemt is er echt geen enkel excuus om daar niet vooraan op te draaien. Als je naar de Kwaremont rijdt moet je ook niet op de 4de rij opdraaien hé...

Enfin, het is maar Besseges dus zero fucks given, zelfs met dit stevige deelnemersveld. Maar kom dan achteraf ook weer niet af van "ik had iets kunnen doen". Zeg dan gewoon "het was op het einde erg smal, ze kwamen van overal en ik had geen zin om lijf en leden te riskeren" ofzoiets.

Maarja, typisch Greg hé. In before zijn post Milaan-San Remo interview waar hij af komt met "ik zat goed op de Poggio, maar het brak 2 renners voor mij. Jammer, want ik had super benen!" :cautious:

Enfin, het is maar Besseges dus zero fucks given, zelfs met dit stevige deelnemersveld.

Euhm, ik Denk dat zijn Franse broodheren hier wel heel anders over denkt hoor. Die willen niet liever dan die Franse koersen binnenhalen.

Gelijkaardig met DQS dat de driedaagse de panne oid heel belangrijk vindt voor de sponsor.

Euhm, ik Denk dat zijn Franse broodheren hier wel heel anders over denkt hoor. Die willen niet liever dan die Franse koersen binnenhalen.

Gelijkaardig met DQS dat de driedaagse de panne oid heel belangrijk vindt voor de sponsor.
Bwa, er is iets voor te zeggen maar ik kan mij niet voorstellen dat de Ster van Besseges in Frankrijk zoveel media aandacht krijgt. Kans is zelfs niet onbestaande dat hier meer prominent in beeld komt dan in Frankrijk zelf...

Het is niet omdat ze hier in België al die prutskoersen zo gigantisch ver buiten proportie blazen en zitten geilen op die zegeteller los van kwaliteit dat ze dat in het buitenland ook doen. Maar bon, winnen in eigen land zal inderdaad altijd wel gevoeliger liggen.

Kzag daarnet wel al ene van EF met hangend pootje over de meet komen... wrs breuk. Ook leuk begin van het seizoen.

Valgren Andersen dus... ook mooie binnenkomer 4 weken voor de start van het Vlaamse voorjaar en dan nog bij een nieuwe ploeg na 2 seizoenen om zeer snel te vergeten.

Ligt dat nu aan mij of zijn die wegen toch redelijk smal (en vuil)
Idd, als ge van boven keek op dat rondpunt: het zag er wel droog uit maar proper kon je dat bezwaarlijk noemen.
Ongelofelijk wel dat ze daar weer de streep op 500m na een rondpunt leggen. Als ik een beetje mag overdrijven beginnen ze daar soms al te sprinten. :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan