Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is van de beloften dat telt niet

Dat jij niet doorhebt dat ik daarop inpik dan ben je heel ver weg
Feit is dat je van Remco op elke EK TT gewoon medaille mag verwachten, of dat nu biljart vlak is of een col op en af
Dus nee deze 3e plaats is niet 'totaal onverwacht' zoals sommige hier die nochtans ook zijn vorm 'veel beter als op de OS' vinden, terwijl hij daar op de TT ook een degelijke prestatie leverde.
en waarom zou dat niet tellen. Jij vraag wanneer Asgreen of Bisseger een EK gewonnen hebben dus ja in 2017 won Asgreen :p

En Bisseger is wel toptijdrijder: kijk gewoon naar zijn prestaties van dit jaar: https://www.procyclingstats.com/rid...issegger&p=results&s=career-points-time-trial

Dus zo maar verwachten dat Evenepoel die volgens sommigen maar so so in vorm is, voor al die mannen zou eindigen is zever hé.

Het is wel goeie prestatie van Remco, geen top want dan wint hij maar gewoon goed

en waarom zou dat niet tellen. Jij vraag wanneer Asgreen of Bisseger een EK gewonnen hebben dus ja in 2017 won Asgreen :p

En Bisseger is wel toptijdrijder: kijk gewoon naar zijn prestaties van dit jaar: https://www.procyclingstats.com/rid...issegger&p=results&s=career-points-time-trial

Dus zo maar verwachten dat Evenepoel die volgens sommigen maar so so in vorm is, voor al die mannen zou eindigen is zever hé.

Het is wel goeie prestatie van Remco, geen top want dan wint hij maar gewoon goed
ik heb gezegd EN ;)

Remco zijn vorm op de OS was ook al goed, anders wordt je daar geen 9e met dat deelnemersveld
Afronden gasten, dit gaat nergens meer over.
Remco komt zondag pas terug in actie, we moeten toch iets te doen hebben tot dan!

SomeDude heeft wel gelijk als hij zegt dat Remco op elk EK en WK kandidaat is om podium te rijden.

Om echt topfavoriet te zijn moet het parkoers hem echt liggen, maar dat is voor zowat elke goede tijdrijder zo.

zonneveld vind ook nog even een gaatje om terug te slaan ^^

Niet dat ik hem ongelijk kan geven in deze, als het slecht is voor Patlev zegt die als snel 'weet ik niet meer', maar alle andere details weet hij wel nog.

Van Aert, wat een monsterlijk goeie coureur is dat zeg.
En dat is iets nieuws voor u? :P

Buiten het zuivere klimmen is er niks waar hij niet bij de top meedoet. En zelfs in dat klimmen wordt hij niet vernedert. Maar goed het is altijd een kwestie van het lange tijd te blijven volhouden natuurlijk. Op het einde van de carrière zal de balans opgemaakt worden.

Van Aert controleert die sprint vandaag alsof het niks is.. zo lijkt het toch als je die beelden ziet. Indrukwekkend vond ik.. Echt nog meer benieuwd naar dat WK

Van Aert is torenhoog favoriet op het WK en dat is een groot probleem. Iedereen gaat naar hem kijken.

Hopelijk is de Belgische ploeg in vorm die dag en kunnen ze alles controleren in de laatste rondes. Als hij alleen valt, gaat hij op alles moeten springen wat beweegt en dan zouden we wel eens een scenario kunnen krijgen waarbij er een type Mohoric op zijn sokken vanonder muist.

Van Aert is torenhoog favoriet op het WK en dat is een groot probleem. Iedereen gaat naar hem kijken.

Hopelijk is de Belgische ploeg in vorm die dag en kunnen ze alles controleren in de laatste rondes. Als hij alleen valt, gaat hij op alles moeten springen wat beweegt en dan zouden we wel eens een scenario kunnen krijgen waarbij er een type Mohoric op zijn sokken vanonder muist.
Daarom dat we een superknecht in Remco nodig hebben. Als je dit vandaag ook weer ziet, fysiek gewoon de allerbeste van onze Belgische ploeg.

Maar ik zie de kans wel vrij groot dat hij niet wint. Zoals je zegt te veel man die naar hem kijkt en dat de Belgische ploeg toch niet voldoende te hulp zal kunnen schieten.

idd, afronden in deze topic aub. gaat nergens meer over

giphy.gif

De italianen verkochten het dacht ik niet?
Als je ermee bedoelt dat ze alleen uitzenden op de RAI, het was niet zo. Geen livestream gevonden.
Hieronder had ik niet gehoord in de uitzending.
Hebben ze gisteren gezegd dat er geen Internationaal signaal aangeboden is voor vandaag.
Van de laatste tien WK' waren R. Costa - Kwiatkowski? - Sagan 2016 ook mss? - Valverde (hadden we het ook niet meer verwacht) en M. Pedersen niet meteen topfavoriet.
50% kans dat VA het afmaakt, als we alles positief blijven bekijken. Doe er nog eens een twintig percent bij omdat het in België is en dat visje is gebakken :tongue:.

Het grote risico is vooral dat je goedbedoeld een mannetje meestuurt in een interessante vlucht met de semifavorieten, zo een 40-50k van de aankomst en dat andere landen het gat niet meer willen dichtrijden vanwege de schrik voor WVA... dan zit je daar met een Remco/Tiesj/Vocsnor... altijd geklopt in de sprint... Daar vrees ik echt voor :(
Ik hoop dat ze tijdig Stuyven durven uitspelen, die heeft een dikke kans in een klein groepje... maar ik vrees dat ze hem ook tot het einde in de wachtkamer gaan houden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan