Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik dacht even dat dit een mop was maar de Phil heeft dat dus echt gezegd, geniaal :rofl:

Ik vind het wel terecht dat die niet geselecteerd is voor het WK? maar dat interview heeft wel wat:biglaugh:
Ik heb zo'n gevoel dat die Vanthourenhout niet heel lang onze bondscoach zal zijn, ook al wint hij veel eremetaal

Daarom dat we een superknecht in Remco nodig hebben. Als je dit vandaag ook weer ziet, fysiek gewoon de allerbeste van onze Belgische ploeg.

Maar ik zie de kans wel vrij groot dat hij niet wint. Zoals je zegt te veel man die naar hem kijkt en dat de Belgische ploeg toch niet voldoende te hulp zal kunnen schieten.
Goe punt, Roubaix winnen gaat een pak makkelijker worden dan het WK shirt meegraaien voor Wout imo.

Geloof nooit dat het WK gaat eindigen op een sprint met een grotere groep (270km, ja hallokes), ik gok op een gelijkaardig scenario als OS ,enkel met nog een betere bezetting/niveau qua 1-dags coureurs. Iedereen gaat op zijn wiel rijden en naar hem kijken wanneer er een gat moet toegereden worden. Tenzij hij zelf initiatief zou nemen in de finale, maar zie ik ook niet gebeuren, hij gaat er een Julian ook niet afrijden bv., eerder Matje dan die het vuur aan de lont zal steken.

Ik zet mijn geld op de vrijbuiters: Mohoric, Nilsen, Colbrelli, Bettiols (ook al maanden goed verstopt) van deze wereld & zeker ook Remco. Om de advocaat van de duivel te spelen, voor Remco is het zaak om te maken dat ie weg is voor de "grote 3" er aan beginnen. Kwestie van niet in een werkrol gedrukt te worden. Geloof nooit dat die zijn kansen gaat volledig opofferen voor Wout, nog minder nu, gezien hij beter in vorm is :devilish:

Qua PR, denk ik dat er weinig zal te doen zijn aan Wout als ie geen pech kent, kaarten op tafel in de finale, en alles en iedereen van eventuele (vroege) vluchters oprollen. PR toch pak minder afhankelijk van een ploeg.

Laatst bewerkt:
De beloftenrace aan het kijken. Onze bondscoach mag toch eens uitleggen hoe iemand als Van Eetvelt slechts reserve was hiervoor. Een van de beste Belgische beloftes dit jaar en hij moest het stellen met 1 selectie (EK TT) op 4 kampioenschappen. Vanthourenhout lijkt enkel geïnteresseerd in koersen waar hij zelf op aanwezig is. Jammer dat dat dan koersen zijn waar niemand om geeft zoals die kleine Belgische rondjes hier.

Die zijn selectie voor de ronde van de toekomst was eigenlijk ook al dramatisch.

En dan spreek ik nog niet over Arnaud De Lie die hier niet aanwezig is. "Parcours te zwaar". Hmm.
Ma bon, voor Belgen wordt het sws moeilijk om dit te winnen, misschien Van Tricht als het een sprint wordt, maar er zijn normaal wel een paar snellere dan hem.

EDIT: Nys is er ook natuurlijk, maar echt moeilijk om die in te schatten aangezien die enkel van die kleine koersjes heeft gereden. Ook nog niet gezien.

Beloftenwedstrijd geeft trouwens toch een ander beeld dan de juniorenrace. Hier wordt ook wel vollenbak gekoerst door klimmers op dat heuveltje elke ronde.

Thibau Nys toch lang aan het overleven. Als het samenblijft, weet je maar nooit.

Laatst bewerkt:
Dikke ploegprestatie van die mannen, en zo haalt Sven VT zijn gelijk zeker :unsure:

Tactiek was zeker top, maar het blijft wel zo dat het in eerste plaats niet selecteren van Van Eetvelt toch wel een blunder is imo. Het selecteren van Nys en hem zoveel vertrouwen geven heeft dan wel weer fenomenaal uitgedraaid.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan