Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gohja, als Cort en Cosnefroy wegrijden moet er wel een Belg mee natuurlijk. Of ze kunnen er weer alleen beginnen achter rijden. Italianen gaan nooit helpen dan. Kunnen maar zo proberen hen wat uit het kot te lokken.

Evenepoel moest natuurlijk mee. Maar hij mag nu ook niet op kop gaan sleuren en krachten verspelen. Ze moeten hem wel intomen en dat is tegen zijn natuur in. Ik weet nog niet goed of de huidige tactiek de goede is. We shall see.

Italië heeft de eerste grote boot gemist ...

Tis nog 164km he mannekes. Italianen mogen wat jasjes uitdoen nu
Voor Wout is dit ideaal, en Remco is man in vorm dus laat die maar spelen.
Iedereen wou toch dat hij in dienst reed? Awel, van zover de boel op stelten zetten, dat doe je niet als je echt denkt dat je wk gaat worden.

Gewoon zo lang mogelijk de Italianen laten achtervolgen nu. Het zijn idd niet de Belgen die het kunnen afmaken die vooraan zitten, maar het is nog ver he. Dit blijft niet duren.
Nederland gaat ook niet hopen om met Eenkhoorn de finale in te gaan tegen Cort, Asgreen, Roglic, Cosnefroy en Demare

Had de rest van de groep niet gezien bij mijn vorige post. Met deze groep mag Evenepoel wel mee natuurlijk. Is een ferme groep. MC Cort, Cosnefroy, Asgreen, Demare en Roglic amai wie had dit verwacht. Ik dacht eerder voor de volgende Flandrien lus. Wordt een ferme koers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan