Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Declerq leek te roepen naar Remco dat hij rustig moest doen :tongue:
Ah ik dacht net dat hij 'Komaan!' riep tegen Remco om er is een goei lel op te geven. Heerlijk moment dat. De Italianen en Mathieu zullen nu wel wat nerveuzer zijn. Ik ben niet zijn grootste fan als persoon, maar Remco doet hier uitstekend werk.

Tuurlijk moet Remco mee zijn, maar dat België daar het blok op legde in het peloton is toch niet echt te begrijpen. Toch zeer moeilijk voor Remco om uit zo'n groep te winnen. Wat rustig meepeddelen in die groep en Italië (en Nederland) een serieus jasje laten uitdoen, maar met die groep naar de streep. Liever niet.

Gewoon het feit al dat de Italianen het hier moeten oplossen is al goed voor de Belgen. Met deze kopgroep met je ook wel een klepper als Belg bij steken natuurlijk.

Was denk ik Lampaert in dat groepje met Ballerini? Is die iets tegengekomen? Reed toch ook vooraan in het peloton toen die groep wegreed dacht ik.

Tuurlijk moet Remco mee zijn, maar dat België daar het blok op legde in het peloton is toch niet echt te begrijpen. Toch zeer moeilijk voor Remco om uit zo'n groep te winnen. Wat rustig meepeddelen in die groep en Italië (en Nederland) een serieus jasje laten uitdoen, maar met die groep naar de streep. Liever niet.
Pakt toch perfect uit?

Gohja, als Cort en Cosnefroy wegrijden moet er wel een Belg mee natuurlijk. Of ze kunnen er weer alleen beginnen achter rijden. Italianen gaan nooit helpen dan. Kunnen maar zo proberen hen wat uit het kot te lokken.
Idd, dat ze hebben ze dus ook perfect gedaan met Remco. Tactisch uitstekende zet en zal straks in principe wel nog meer gaan blijken.

Grootste gevaar voor Wout momenteel: Een valpartij.
Maar goed, dat geldt voor alle favorieten.

Declercq: Remco aub! Help! Ik verzuip ... een beetje rustiger aub! :rofl:

Grootste gevaar heb je van de ganse dag nog niet gezien, MVDP.
Wout ook nog niet buiten helemaal int begin (die zien we alleen soms eens, omdat de Belgische camera's hem echt gaan opzoeken). Dit scenario is voor de grootste favorieten eigenlijk wel ideaal. Zo hebben ze een rustige eerste wedstrijdhelft.

De winnaar (wie dat ook wordt) heeft volgens mij nog gene klop gegeven ..

De wedstrijd moet eigenlijk nu nog beginnen ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan