Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, maar Wout zie je eigenlijk constant vooraan zitten
Valpartijen vermijden tijdens een nerveuze koers. Alert zijn en zich niet laten verrassen als er iemand van de schaduwfavorieten plots wegrijdt ..
Zolang Wout an sich niet echt krachten verspeelt, aan zie ik dat niet echt als een nadeel.

En dan gaat Eenkhoorn aanvallen, leve de oortjesloze koers :laugh:
Ja die timing was perfekt! (not)

Dat was toch eventjes een brandje blussen bij MVDP.
Dat is niet de eerste keer dat hij in het eerste deel van een wedstrijd slecht is en daarna alsnog wint. Dus toch ermee oppassen.
Ook een beetje normaal, hij mist wedstrijdritme.

T'is wel pompen of verzuipen want als hij nu moet lossen is het natuurlijk over en uit.

Trouwens weinigen noemen Alaphilippe, maar hij is nog altijd de wereldkampioen. Ik zou hem ook zeker niet onderschatten vandaag ;)

Even windstilte, ik denk dat velen toch even naar adem happen.

Ewan ook al een beetje tussen zijn kader, denk niet dat die die tweede flandrien lus overleeft als er zo koers wordt gemaakt, toch wat anders dan Milaan San Remo

Riesebeek er al uit, dan hadden ze beter lokal Paasschens meegenomen :unsure:

Of Taco, dat die er niet bij is snap ik toch niet

Ma da's toch niet helemaal fair. Ge weet toch niet wat die tegengekomen is. Bijna iedereen die nu op achterstand zit of eruit is gestapt is iets tegengekomen onderweg he. Schachmann bijvoorbeeld ook al DNF na betrokken te zijn bij een valpartij, idem Kron en Pedersen (al is dat niet officieel, maar niet doorgekomen volgens Tissot).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan