Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Alaphilippe en VA ... het breekt nu! Dat gaat hard .. de rest moet een gat laten .. en heeft moeite ..
VDP komt, ... Pidcock .. de favorieten beginnen er aan ???
Ba wah het is Alaphilippe die ze terug brengt hé. De groep met Remco had zowiezo nooit voorop gebleven.
Dus echt gokken zou ik het niet noemen ... VA blijft de beste kansen hebben in de finale hoor .. Evenepoel wordt nu de laatste man voor VA denk ik ... als het straks helemaal ontploft.
Dom gereden vind ik. Zonder de inspanningen van de Belgen heeft het groepje Remco nog minstens een halve minuut voorsprong en moeten andere toppers het gat nog proberen dichten. Verloren krachten bij alle Belgen op deze manier.
Waarom moet Evenepoel nu al rijden??? Dit is bullshit, Franrijk en Italie zitten daar ook met 3... ga je Wout en Stuyven nu isoleren tegen die blokken dan?
Remco offert zich nu op, dan heb je enkel nog Stuyven om straks de boel te controleren. Veel succes met al die toppers. Edit: ondertussen rijden de twee beste al weg. Shit.