Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien moeten we Remco ook niet onderschatten. Hij kan dit nog wel een tijdje doen.
Wat je nu wel ziet is dat de QS ploeg goed vertegenwoordigd is. Er kan dus nog altijd voor elkander gereden worden.

Dat Merckx zijn excuses al maar klaar zet! Als dit niet werken voor Wout is!
Dat ganse verhaal was gewoon BS. Dit is pas zijn 2e WK en op het vorige reed hij zich kapot voor Gilbert dus waarom mensen doen alsof hij een reputatie heeft van geen ploegspeler te zijn is gewoon van de pot gerukt.

Wel mooi WK nog nooit een koers meegemaakt op dit niveau die van zo ver openging en openbleef.

Ik gok op Stuven :tongue: Die valt aan ipv voor Wout te rijden, de rest denkt: Wat doet die nu, annozelaar!? En wint ..
Ik moet een naam zeggen hé, waarom dus ook niet ..

Wanneer gaan we nu eigenlijk eens die les leren dat we niet 80% van een wedstrijd op kop moeten rijden en dan een ander die ermee weg gaat lopen.

VDP zit de hele tijd al in een zetel. Alaphilippe is ook al een hele tijd aan het recupereren nu. Als die aanzetten gaat van aert nooit meer volgen vrees ik.

Wanneer gaan we nu eigenlijk eens die les leren dat we niet 80% van een wedstrijd op kop moeten rijden en dan een ander die ermee weg gaat lopen.

VDP zit de hele tijd al in een zetel. Alaphilippe is ook al een hele tijd aan het recupereren nu. Als die aanzetten gaat van aert nooit meer volgen vrees ik.
Dit, maar de winnaar zal gelijk hebben.

VA zit toch ook al gans de tijd in de zetel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan