Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Man alive die stroken zijn vettig as fuck, dat zal wat geven morgen als er nu nog zoveel regen zal bijkomen…

Valpartij zag er wel niet goed uit 😔

Het was 56km tot Leuven en de flandrien lus was 32km eh. Dus ja er moest wel naar de wagen gegaan worden.
Bewijst ook doordat Benoot naar de wagen is gegaan natuurlijk :p

Toch maar raar om naar deze vrouwen te kijken. Dit koersbeeld ga je nooit bij de mannen zien. Dat ze bijna stilstaan op stroken in de achtervolging. Bijna stapvoets door bochten gaan. Nee zo zie je nog maar eens het fysiologisch verschil. Maar vooral hoe zwaar deze koers effectief is. 116km, maar wel loodzwaar. Morgen net geen 258, het verschil is wel immens.
Boven de smeysberg konden ze al bevoorrading aannemen (2*)
50km vlak dat is na een uur al doorkomst Leuven dus dat heb je gewoon van bij de start al mee.

Enige waarvoor je naar wagen moest was voor info

Dat dalen van Evenepoel zit ook wel snor hoor. Rijd hier toch even Almeida eraf en zet ook Roglic en Woods ferm onder druk.

Zo episch... die wind ook bij die vrouwen. Vos gaat als een gek tekeer.

Vos rijdt als een crosster, longo borghini op een reuzenverzet en deignan op het kleinste verzet dat ik gezien heb ophet vlakke.

Ja was goed maar iets te gretig denk ik en op het einde dan gereden voor Almeida. Ik zou toch eerder voor de aanval proberen te gaan. Almeida is de laatste maanden dan wel leren winnen tegen Roglic op zo'n aankomst win je niet.

Waarom geen dranghekkens. Kziet morgen gebeuren. Val op 6.5 km van de aankomst door dat ze de blokken niet zien staan voor de meute.

Vos neemt veel te veel risico's. Nergens voor nodig, ze heeft verloren.

Knappe prestatie van Deignan, maar dit zegt toch ook weer veel over het niveau als je vanaf de start kunt wegrijden en wegblijven. :unsure:
Tsja heel slim gezien natuurlijk want zo blijft ze uit de miserie van andere rensters. Echter begrijp ik niet waarom er niemand is meegegaan. Als er één koers is waar het kan...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan