Airjinx Well-known member Crowdfunder FE 3 oktober 2021 #7.161 iceman160487 zei: Ja ok, maar waarom dan op deze manier koersen…? Klik om te vergroten... Wat is er zo fout aan "deze" manier? Had hij op 2 minuten bij de groep van aert meer kans ofzo?
iceman160487 zei: Ja ok, maar waarom dan op deze manier koersen…? Klik om te vergroten... Wat is er zo fout aan "deze" manier? Had hij op 2 minuten bij de groep van aert meer kans ofzo?
MrKend54l Well-known member Crowdfunder FE 3 oktober 2021 #7.173 iceman160487 zei: Ja ok, maar waarom dan op deze manier koersen…? Klik om te vergroten... omdat dat plezant is? Het houdt de koers spannend.
iceman160487 zei: Ja ok, maar waarom dan op deze manier koersen…? Klik om te vergroten... omdat dat plezant is? Het houdt de koers spannend.
S Slackmans Well-known member 3 oktober 2021 #7.174 Net door dat die Boivin al mee was met die elitegroep op het WK. Vorm van zijn leven.
Archaos Well-known member Crowdfunder FE 3 oktober 2021 #7.175 Moscon mag ook zijn deel van de pech hebben, hé ség
SomeDude Banned 3 oktober 2021 #7.176 Eagle` zei: Wa nen belachelijk slechte wissel Klik om te vergroten... Wat kon er beter? Zijn fiets stond links en er stond een haag dus ze moesten dat gat in duiken
Eagle` zei: Wa nen belachelijk slechte wissel Klik om te vergroten... Wat kon er beter? Zijn fiets stond links en er stond een haag dus ze moesten dat gat in duiken
Eagle` Well-known member 3 oktober 2021 #7.177 VDP rijdt alles uit de kast en Sonny gaat er mee gaan lopen
I iceman160487 Well-known member 3 oktober 2021 #7.179 Ik vrees dat hij nu te weinig voorsprong heeft, zonder pech was het binnen geweest voor Moscon
MrKend54l Well-known member Crowdfunder FE 3 oktober 2021 #7.180 Eagle` zei: VDP rijdt alles uit de kast en Sonny gaat er mee gaan lopen Klik om te vergroten... Ik vrees er een beetje voor. Maar het vat kan ook leeg zijn bij Colbrelli natuurlijk.
Eagle` zei: VDP rijdt alles uit de kast en Sonny gaat er mee gaan lopen Klik om te vergroten... Ik vrees er een beetje voor. Maar het vat kan ook leeg zijn bij Colbrelli natuurlijk.