Jij bent degene die stelt dat Vermeersch naar Alpecin gaat volgend jaar, Wuyts precies toch niet van op de hoogteHaha zou wat zijn. Surplassen in de finale, ineens VA (die niet super is) in de laatste 100 meter er terug bij en de sprint winnen.![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij bent degene die stelt dat Vermeersch naar Alpecin gaat volgend jaar, Wuyts precies toch niet van op de hoogteHaha zou wat zijn. Surplassen in de finale, ineens VA (die niet super is) in de laatste 100 meter er terug bij en de sprint winnen.![]()
Dat was ik niet, dat was iceman maar ik had mis gelezen, hij sprak van 2023Jij bent degene die stelt dat Vermeersch naar Alpecin gaat volgend jaar, Wuyts precies toch niet van op de hoogte
Niet 2022Sowieso mooie koersdagHet wordt hier de anti-climax met Colbrelli die gaat winnen hé...
Laat ons hopen van niet.Het wordt hier de anti-climax met Colbrelli die gaat winnen hé...

Dat vroeg ik mij ook al af net na Gruson...Heeft vdp zijn overschoenen uit gedaan ofzo waarom zijn die schoenen nog zo wit.
Dat zekerSowieso mooie koersdag

Hier:Dat was ik niet, dat was iceman maar ik had mis gelezen, hij sprak van 2023Niet 2022
Hell, hier beschuldig je hem er zelfs van de wedstrijd te verkopen.Volgend jaar meesterknecht voor VDP ?
Vermeerch krijgt een centje extra van VDP (en Colbrelli)
En dan 2de worden en u hele carriere profiteren van dat ene... euhm... resultaat?Misschien kan Vermeersch hem in de sprint blokkeren. Een Sepke doen zoals we zeggen![]()
Florian Vermeersch gaat naar Alpecin in 2023 dacht ik laatst gelezen te hebben. Die zijn vader werkt daar trouwens al