Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op zich zou je zeggen dat Vermote nog wel zijn plaats heeft in de WT maar dan enkel in een zuiver dienende rol en dan moet je eigenlijk naar de ploegen gaan kijken met topsprinters. Pakweg Wanty moet zo iemand niet in huis halen want hoe kunnen ze iemand als Vermote nuttig gebruiken?
Het is heel triestig om te zeggen maar steek Vermote in die wanty ploeg en het is een van hun beste voorjaarsrenners (mss dat er 1 of 2 beter/gelijkwaardig zijn). Het is mijn insziens op papier de zwakste ploeg die start in het nieuwsblad. Tenzij Aimé terug een deftige stap voorwaarts heeft gezet.

BeyondGaming League

Ik ga knechten zegt hem dan vooraf. Waarom zouden ze hem in godsnaam laten knechten is toch gewoon beter/sneller dan gelijk wie in zijn ploeg.

Ik ga knechten zegt hem dan vooraf. Waarom zouden ze hem in godsnaam laten knechten is toch gewoon beter/sneller dan gelijk wie in zijn ploeg.
Die ploeg heeft twee op papier betere sprinters (Philipsen + Jans) en een paar andere snelle mannen, dus zo gek is die uitspraak niet.

Brambilla wint de Haut Var. Straf! Want volgens de kenners kan je als ex- Quickstepper niet meer winnen. 🤔
Ik zou toch een andere renner gebruiken om dat punt hard te maken. Die heeft 1 goed jaar gehad, toevallig bij Quickstep. Zijn laatste Quickstepseizoen was ook geen vette meer.

Ik zou toch een andere renner gebruiken om dat punt hard te maken. Die heeft 1 goed jaar gehad, toevallig bij Quickstep. Zijn laatste Quickstepseizoen was ook geen vette meer.
Viviani. Niet meer gewonnen sinds september 2019. Zal er niet op beteren, nu hij flashbacks zal gekregen hebben van etappe 10 in de TdF '19, met een VDP gisteren. Als hij in de komende maanden niet oogst en daarna wordt geklopt door Merlier in de TdF, dan kunnen ze hem afvoeren naar een psycholoog, peins ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan