Obi Wan Kenobi
Well-known member
Misschien dat hij toch nog start dit weekendVan Der Poel en zijn ploeg stappen uit de uae tour, staflid positief getest, heel spijtig...

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien dat hij toch nog start dit weekendVan Der Poel en zijn ploeg stappen uit de uae tour, staflid positief getest, heel spijtig...

Volgens de UCI regels mag dat niet, maar ze mogen altijd een uitzondering aanvragen.Misschien dat hij toch nog start dit weekend![]()
Ik bedoel hetzelfde als jij. Brambilla heeft alleen bij Quickstep goed gereden.Viviani. Niet meer gewonnen sinds september 2019. Zal er niet op beteren, nu hij flashbacks zal gekregen hebben van etappe 10 in de TdF '19, met een VDP gisteren. Als hij in de komende maanden niet oogst en daarna wordt geklopt door Merlier in de TdF, dan kunnen ze hem afvoeren naar een psycholoog, peins ik.
Als hij op tijd terug geraakt.Zullen ze wel toestaan deze keer aangezien het om een corona geval gaat en MVDP nu eenmaal een reclamebord is voor de koers.
Maar zal eerder de ploeg zelf zijn die misschien van njet zegt (zoals in een artikel om de druk wat af te houden).
Strikt genomen heb je gelijk, echter is het wel zo dat als in in de proloog van een grote ronde tegen het asfalt smakt en moet opgeven je een week later wel gewoon opnieuw in competitie mag treden in een andere koers. Als er een medische reden mee gemoeid is of overmacht zoals hier dan gaan ze in principe niet weigeren.Volgens de UCI regels mag dat niet, maar ze mogen altijd een uitzondering aanvragen.
Was ook een andere begintijd van de Corona waar nog niemand echt wist waar het naar toeging.Als hij op tijd terug geraakt.
Vorig jaar waren ze heel streng met quarantaines voor de renners van ploegen met besmetingen in de UAE tour. Verschillende ploegen hebben daar een tijd vast gezeten.
Terpstra had pech door hier en daar te vallen; Kittel, tja, dat weten we; Viviani, daar denk ik aan gebrek aan vertrouwen / vriendschap. De sfeer bij Cofidis zal anders zijn dan bij Quickstep, minder amicaal en Viviani is een Italiaan, die hechten veel aan 'familie'.Ik vind het echter wel frappant wat er met de Terpstra's, Kittels en andere Viviani's van deze wereld gebeurd is.
Viviani had nochtans zijn vaste kamergenoot Sabatini en zijn broer als ploegmaats vorig seizoen. Het is niet dat die in een nest wildvreemden terechtkwam.Terpstra had pech door hier en daar te vallen; Kittel, tja, dat weten we; Viviani, daar denk ik aan gebrek aan vertrouwen / vriendschap. De sfeer bij Cofidis zal anders zijn dan bij Quickstep, minder amicaal en Viviani is een Italiaan, die hechten veel aan 'familie'.
Niet elke renner heeft die snelle en gemakkelijke omschakeling zoals een Uran en Schachmann bij een nieuwe ploeg.
Kan ook zijn dat het wordt uitvergroot door de Belgische media, dat top-Quickstep-vertrekkers amper nog iets presteren. Bij andere ploegen zal dit niet ontbreken, maar simpelweg geen aandacht aan beschouwd.
Als de ploegetentjes alleen maar bestaan uit stokbrood en champagne i.p.v. frieten met Duvel en daarachter een Luikse wafel erbij geslingerd, dan zouden mijn prestaties daar ook onder lijden. Fransmannen zijn droogstoppels qua voedsel, Italianen fijnproeversViviani had nochtans zijn vaste kamergenoot Sabatini en zijn broer als ploegmaats vorig seizoen. Het is niet dat die in een nest wildvreemden terechtkwam.
.Staat dat niet in het wielerboekje van HNB ?Iemand die een uurschema/wegwijzer heeft voor de Omloop van komende zaterdag?
Dat mag niet als een renner vrijwillig opstapt met het idee om een andere koers te gaan rijden. Dat is hier dus niet het geval.Volgens de UCI regels mag dat niet, maar ze mogen altijd een uitzondering aanvragen.
De lieve goede sint?Hij komt , hij komt ...
De regels spreken van iedereen die de race niet meer verderzet mag aan geen andere race deelnemen tot het einde van de ronde.Dat mag niet als een renner vrijwillig opstapt met het idee om een andere koers te gaan rijden. Dat is hier dus niet het geval.
Was toen ook zijn eerste actieve seizoen als veldrijder en wegwielrennerWaarom deed MVDP in 2019 niet mee aan Roubaix eigenlijk?
![]()
4 dagen na crash in Nokere triomfeert Van der Poel in miniversie Parijs-Roubaix | sporza
Mathieu van der Poel (Corendon-Circus) is klaar voor de Vlaamse klassiekers. Na 21 kilometer op kasseien snelde de Nederlandse kampioen naar winst in de Grand Prix Denain (1.BC).sporza.be