Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij hadden ze idd geen startrecht.

Dat moet toch echt wel het hoogtepunt van het voorjaar worden, de strijd tussen VdP en Van Aert in P-R. Ik hoop dat ze allebei in topvorm aan de start komen en van pech gespaard blijven.

Het feit dat we P-R een jaartje hebben moet missen draagt daar alleen maar toe bij.

Toffe slotklim in de UAE tour vandaag, toch echt straffe gast die Pogacar!
Vorig jaar kwamen ze daar 2 keer boven aan. Dit jaar hebben ze voor de donderdag rit blijkbaar een andere aankomst gekozen maar het ritprofiel blijft gelijkaardig. Tis niet 100% vlak in de aanloop maar niks om over naar huis te schrijven en vervolgens een stevige slotklim aan het einde, langer dan deze, maar wel minder steil, wel pittig slot daar met laatste 2km aan 9%. Pogacar voor een 2de? Of verdelen Yates en Pogacar net zoals vorig jaar de 'bergritten' onder hun tweetjes?

Volgens mij hadden ze idd geen startrecht.

Dat moet toch echt wel het hoogtepunt van het voorjaar worden, de strijd tussen VdP en Van Aert in P-R. Ik hoop dat ze allebei in topvorm aan de start komen en van pech gespaard blijven.

Het feit dat we P-R een jaartje hebben moet missen draagt daar alleen maar toe bij.
Als die twee erin slagen om afwisselend elke week lek te rijden op gelijk welk veldritparcours, zelfs waar dat quasi onmogelijk is (Oostende lol) terwijl al die derderangscoureurs gespaard blijven, durf ik niet hopen op een duel zonder pech in godbetert dé klassieker der lekke banden en valpartijen die Paris-Roubaix is. :headshake:

Ze hadden ook geen startrecht gekregen mede doordat ze MVDP niet hadden opgesteld voor die koers (zo doen koersen dat voor die niet world tour ploegen).

Heel de klim slepen om dan de ritzege te pakken, inderdaad heel straf. Ik had hem hoger ingeschat.
Tja, dat is ook koers he :p Slim gereden van Pogacar, Yates heeft daar ook een paar keer geprobeerd zich los te wrikken en kwam o.a. daardoor te kort op het einde voor de ritzege te pakken.

Ik blijf een fan van Kristoff. In de laatste 8 edities van de ronde van Vlaanderen, eindigt hij zeven keer in de top-5. Verbluffende statistiek voor iemand die als te dik wordt bestempeld.
Kristoff in de gele trui is 1 van de mooiste momenten ooit

H47AZ8T.jpg

Briljant toch, met die lelijke gele broek daarbij. Zou zomaar een wielertoerist kunnen zijn van hier om de hoek, van terrasje naar terrasje en overal een Orval en een bordje gemengd bestellen. :biglaugh:

Ik blijf een fan van Kristoff. In de laatste 8 edities van de ronde van Vlaanderen, eindigt hij zeven keer in de top-5. Verbluffende statistiek voor iemand die als te dik wordt bestempeld.
Kristoff in de gele trui is 1 van de mooiste momenten ooit

Vorig jaar heel goed geld verdient in van kristoff in die rvv stond (bij een live bet net ergens laatste keer pater) stond hij nog 1:16 voor top 3

Je kan onbeperkt wijzigingen doen tot de start van de eerstvolgende wedstrijd.

Just to be sure, dit betekend dat ik best nog geen mannen voor de waalse klassiekers opneem in mijn team? Of wilt dit zeggen dat je uw bus en de mannen in uw team altijd kunt verwisselen?

Je kan onbeperkt wijzigingen doen tot de start van de eerstvolgende wedstrijd.

Just to be sure, dit betekend dat ik best nog geen mannen voor de waalse klassiekers opneem in mijn team? Of wilt dit zeggen dat je uw bus en de mannen in uw team altijd kunt verwisselen?
Bus kan je normaal vrij wisselen doorheen het seizoen als ik me niet vergis. Doorheen het seizoen kan je dan ook nog transfers uitvoeren voor nieuwe renners, maar daar zit een extra kost aan verbonden. Niet 100% zeker, dus lees best nog eens na op Sporza :p

Klopt idd wat jullie zeggen denk ik, dit nog teruggevonden:
Je krijgt 4 transfers om je ploeg aan te passen tijdens de Sporza Wielermanager. Je bepaalt zelf wanneer en wie je transfereert. Een transfer kost 10% dan de waarde van de renner (afgerond op een half miljoen).

Dus ik neem aan inderdaad het tweede dan :) . Cva merci.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan