Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leg mij nog eens uit waarom Michel Wuyts niet meer commentariëren
Te oud. Voorbij de 65 mag je niet meer werken bij de VRT.
En laat ons niet vergeten dat die op het einde ook wel een ramp werd hoor. Je hoorde ook dat die echt oud was. Beweerde op een bepaald moment dat de vele valpartijen kwamen omdat ze massaal gewelddadige videogames speelden waarbij je elkaar moet om ver knallen en dat ze dat meenamen naar de koers.
Liever dat dan Karel te moeten horen klaarkomen. Jose is toch ook over de 65 niet?
José is externe consultant denk ik. Interne medewerkers móeten gaan op 65, externen niet.Die is volgens mij nog een stuk ouder maar iets met niet vastbenoemd bij de VRT of iets dergelijks.
Slaagt nergens op.
Dus nog maar 12 jaar Karl te gaan.José is externe consultant denk ik. Interne medewerkers móeten gaan op 65, externen niet.
Waarom die internen dan na hun VRT pensioen niet als externe kunnen opereren, dat krijg je niet uitgelzgd maar bon. In het geval van Wuyts moeten we daar niet rouwig om zijn.
Evenepoel ontpopt zich zo wel tot een zeer sterke kampioenschapsrenner, lijkt het wel.

al is daar natuurlijk die ene grote favoriet...Nou.... https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_Belgische_olympische_medaillewinnaarsEvenepoel de eerste gouden man sinds Fredje 96'?
Maar dat was ook voor vandaag al (over)duidelijk toch?
- WK weg: goud
- WK tijdrijden: goud
- BK weg: goud
- BK tijdrijden: goud
- EK tijdrijden: goud

En een gans hockeyteam van mannenomg lol hoe kan ik nu gouden greg vergeten zijn 5 jaar zijn we daarmee geterroriseerd

Ek is kwestie van tijd voor hij die retroactief wintRemco is de allereerste renner die en volgende combi maakt met ITT winsten:
In Vuelta/ giro / tour een ITT
EK /WK / OS - Goud
WVA is dan de allereerste renner die een podium haalt op OS / WK / EK op zowel ITT en weg.
Bij beide mag je het EK weglaten om de enigste te zijn.
Als Remco de wegrit wint van de OS moet hij enkel nog het EK wielrennen winnen voor ze allemaal eens te hebben gewonnen![]()

En een gans hockeyteam van mannen![]()
Goed of slecht commentaar maakt of kraakt een wedstrijd om naar te kijken.Ik ben nu zelf ook niet altijd fan van de commentatoren en ja,
Karl is vaak echt tenen krullen van schaamte
José kan een stukske zagen
Renaat is héél vaak verkeerd.
Maar hier op Beyond overdrijven we ook wel een stukske ze, zowel in topic van TDF als hier is het écht bon ton om te kakken op de commentatoren. Niet nodig.
Dan moet je eens de koers op Eurosport opzetten.. dat is pas huilen met de pet op. Met Karsten Kroon en co. Mopjes over het koekie-monster enzovoorts... Ondertussen hebben ze natuurlijk vanalles van het koersverhaal gemist.Goed of slecht commentaar maakt of kraakt een wedstrijd om naar te kijken.
Waar we vroeger zo lovend konden zijn over onze wieler verslaggeving, is het nu om te bleiten. Kheb soms het gevoel dat het bij die van de koers allemaal naar hun hoofd gestegen is de laatste jaren en ze zich allemaal zelfverklaarde sport filosofen hebben verklaard, met carl op kop.
Toen ik deze voormiddag naar de hockey en judo keek, was dat zo een verademing op vlak van commentaar.
Bij de bookmakers stond hij afgetekend 4e, als Tarling dan pech heeft is een medaille pakken niet zo gek . Elke koers moet gereden worden, en al helemaal niet de regen in een wereldstad. Het is ook niet alsof renners a la Kung of Bissegger zoveel meer bewezen hebben om er aan te twijfelen dat hij er wel ging staan. En nu goud pakken op de wegrit, ik wens hem het toe!Remco zijn medaille was verwacht, maar denk dat weinigen (ik ook niet) Wout vooraf een kans gaven.