Wist je dat - nutteloze (of juist nuttige) weetjes

Wist je dat Larian Studios Belgische is?
Verder nog: die hun studio ligt op een boogscheut in Gent van het Rabot, waar ik gestudeerd heb anno 2004-2008

Mijn vrouw is van Tjechie en 1 van haar vriendinnen is verpleegster en is naar Belgie verhuisd. Mij altijd een mysterie geweest waarom, maar turns out: haar man is developer en werkt... bij Larian studios :)

Verder nog: die hun studio ligt op een boogscheut in Gent van het Rabot, waar ik gestudeerd heb anno 2004-2008

Mijn vrouw is van Tjechie en 1 van haar vriendinnen is verpleegster en is naar Belgie verhuisd. Mij altijd een mysterie geweest waarom, maar turns out: haar man is developer en werkt... bij Larian studios :)
@Tanuki_ heeft nog stage gedaan bij Larian studios

Vraagske; is een wollen (laagpolig) tapijtje geschikt om op vloerverwarming te leggen?
Google geeft niet echt een rechtlijnig antwoord

Hangt van de specificaties af, meer bepaald de warmteweerstand. In grote lijnen is een laagpolig wollen tapijt normaal geen probleem in combinatie met vloerverwarming, maar je moet wel letten op het rug-materiaal. De site hieronder vind ik wel goed qua uitleg, ook met een aantal praktische tips:

https://vloerkledenloods.nl/pages/kun-je-een-wollen-vloerkleed-gebruiken-bij-vloerverwarming

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan