De energietransitie in het klein:(eetbare) Kolen zijn altijd lekker in alle vormen!
Enkel spijtig van de overdadige gasproductie na de consumptie![]()
Kool -> gas -> wind
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De energietransitie in het klein:(eetbare) Kolen zijn altijd lekker in alle vormen!
Enkel spijtig van de overdadige gasproductie na de consumptie![]()
Natuurkunde is beautifulDe energietransitie in het klein:
Kool -> gas -> wind

Veel is bij deze dan ook duidelijk.Wisten jullie dat een gebruinde huid na vakantie een goeie 3kg extra weegt?

Om in de sfeer te blijven:
De verste ejaculatie is zes meter
Volgens de overlevering staat die op naam van de Amerikaan Horst Schultz.
Dat is redelijk met de natte vinger denk ikIk vraag me dan vooral af hoe zoiets "onderzocht" wordt...
Toch niet helemaal correctIk moest deze vakantie effe opzoeken of libellen bijten of steken (kindjes vertrouwden het beest niet)
Well known fact: die bijten niet
Time for a pimp-guin .wisten jullie dat ook pinguins naar de hoeren gaan? Daar waar pinguins leven, zijn bepaalde stenen nogal schaars. En met die schaarse stenen kun je nu net zo’n fijn nest bouwen. Dus wat blijkt, onder het mom van ‘alles voor je kroost’ zijn vrouwtjes pinguins bereid te paren met vreemde mannentjes in ruil voor zo’n gewilde steen
Waarom denkt ge dat uw eikel zo gevormd is? Om het zaad van uw voorganger er uit te schrapen.Ik moest deze vakantie effe opzoeken of libellen bijten of steken (kindjes vertrouwden het beest niet)
Well known fact: die bijten niet
Less known fact: voor een mannetjeslibelle de paring inzet zal hij eerst het zaad van de voorgaande verwijderen.
Teh fuk gast?
heren.Wow, ik wist niet dat er zoveel Japanners in pol & actua zaten.Nog nutteloze weetjes uit het artikel met de uroloog:
Volgens de gemiddelde metingen hebben Afrikanen de langste flurk - echter door de groter dan gemiddelde lengte hebben ze ook veel vaker problemen om een volledige erectie te bekomen en hangt hij dan maar halfstok.
De voorhuid dient biologisch niet enkel om uw degen te beschermen maar dient ook om ongewenste (lees: droge) penetratie te vergemakkelijken.
Tijdens niet-gebruik krimpen het liefdespenseel en ballen om niet te hard in de weg te hangen bij het lopen. Bij sommigen werkt de spier die hiervoor verantwoordelijk is zo hard dat er haast geen externe roede meer zichtbaar is (men spreekt dan over een micropenis). Blijkbaar hebben Japanners van alle mensen daar het meeste last van en er zijn gevallen waar het derde been zich zelf volledig in het lichaam terugtrekt.
Een sport voor echt uitzonderlijke atleten, als ik snel even door het filmpje skip.België is dit jaar Wereldkampioen Flyball geworden, met een wereldrecord er boven op. En dat krijgt dus GEEN media-coverage
absoluut, van den hond zijn kloten. Die ploegen zijn wel de zwaargewichten van de sport, ze waren vorig jaar nog wereldkampioenEen sport voor echt uitzonderlijke atleten, als ik snel even door het filmpje skip.
![]()