Wist je dat - nutteloze (of juist nuttige) weetjes

Ben jij ook iemand die lelijke aantekeningen maakt op screenshots? Vanaf vandaag niet meer! Maak uw cirkel, rechthoek, ovaal, pijl, ster, hart, etc en blijf direct (na de vorm te stoppen) op het scherm drukken.

iOS of Android zal er een mooie figuur van maken.

Voorbeeld:

IMG_9302.jpeg

Laatst bewerkt:
Ben jij ook iemand die lelijke aantekeningen maakt op screenshots? Vanaf vandaag niet meer! Maak uw cirkel, rechthoek, ovaal, pijl, ster, hart, etc en blijf direct na de vorm te stoppen op het scherm drukken.

iOS of Android zal er een mooie figuur van maken.

Voorbeeld:

Bekijk bijlage 18890
Ik zie eigenlijk liever dat klungelige dan dat gecorrigeerde. Het heeft iets kunstig ten opzichte van dat steriele.

Volgens deze man hier, ben je zelfs "pakbaar" als in je in de UAE land met medicijnen (dafalgan) in je bloed ! En hangt daar zware straffen aan vast.
Damn. Toch maar eventjes 2 keer denken als je naar daar gaat, en denkt tijdens de vlucht pijnstillertje te nemen.

Volgens deze man hier, ben je zelfs "pakbaar" als in je in de UAE land met alcohol, medicijnen (dafalgan) in je bloed ! En hangt daar zware straffen aan vast.
Damn. Toch maar eventjes 2 keer denken als je naar daar gaat, en denkt tijdens de vlucht pijnstillertje te nemen of biertje te drinken.
Er is een heel businessmodel om alcohol te verkopen aan mensen op vluchten van/naar UAE exact om die reden. Dat zijn zowat de enige aankomende passagiers die nog op de luchthaven alcohol kopen.

Nog iets: wist je dat negatieve reviews geven in bepaalde landen strafbaar is?

In sommige landen valt dit onder "laster en eerroof", en dus niet zoals hier onder vrije menings uiting.
Je moet vaak erg voorzichtig zijn in bepaalde landen voor je online iets post.

Vroeger postte ik standaard reviews van al mijn hotels dat ik deed. Want booking . com kende je daarvoor hogere levels toe (genious 3 level momenteel), maar ben daar toch van afgestapt.... Enkel nog in EU doe ik dit.

Niet langer een mythe: veenbessen helpen echt om blaasontsteking te voorkomen

Niet langer een mythe: veenbessen helpen echt om blaasontsteking te voorkomen
Ik dacht dat al lang officieel was? :unsure:

Iedereen weet dat in t-shirts en truien het etiketje achteraan in de nek zit. Daar kijk je dus ook naar wanneer je een t-shirt juist wil aandoen. Een week geleden besefte ik echter dat je niet eens naar dat neketiket moet zoeken. De meeste t-shirts en truien hebben ook een etiket beneden in de zij... en dat zit altijd links!

Iedereen weet dat in t-shirts en truien het etiketje achteraan in de nek zit. Daar kijk je dus ook naar wanneer je een t-shirt juist wil aandoen. Een week geleden besefte ik echter dat je niet eens naar dat neketiket moet zoeken. De meeste t-shirts en truien hebben ook een etiket beneden in de zij... en dat zit altijd links!
Das toch meer moeite om dat etiket in de zij te vinden dan dat in de nek?

Wist je dat bij de meeste shirts de kraag vooraan lager uitgesneden is? :unsure:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan