WK Wielrennen 2022 (Wollongong, Australië)

Is dit toch niet té gretig? Op die manier zijn Dewulf en Hermans wel helemaal opgesoepeerd en er hangt toch nog best wat volk aan zijn wiel...

Ok, het is Remco.... maar iedereen kan overmoedig zijn.

Ja inderdaad, maar kon veel beter aangepakt zijn.. Had de bond of hotelleiding moeten raadplegen, zat ie trouwens zonder kamergenoot? Een ongelooflijk verhaal eigenlijk..

Bond had te laat een hotel gereserveerd daardoor zaten ze heel ver in Sydney en zaten ze tussen de gewone gasten. Amateurisme dus van de bond, die dit soort organisatie natuurlijk ook minder gewoon is dan een prof ploeg.

Ja inderdaad, maar kon veel beter aangepakt zijn.. Had de bond of hotelleiding moeten raadplegen, zat ie trouwens zonder kamergenoot? Een ongelooflijk verhaal eigenlijk..
Dat is wel Mattje/Roofthooftjesstijl natuurlijk, alles alleen/anders willen doen “buiten het zicht”
Zat hij wel bij de selectie? Of in apart hotel/vleugel?

Bwa, wie gaat dat hier nog rechtzetten? Dat peloton komt volgens mij nooit meer terug en Remco heeft duidelijk super benen.

Bwa, het kan rap gaan op Mount Pleasent. Wel benieuwd of er een land de handschoen zal opnemen, of als de "groten" zullen moeten samenwerken met WVA in het wiel

Dat is wel Mattje/Roofthooftjesstijl natuurlijk, alles alleen/anders willen doen “buiten het zicht”
Zat hij wel bij de selectie? Of in apart hotel/vleugel?
Zat bij mijn weten gewoon in het hotel van de KNWU

Nu goed die kunnen ook geen sokken voorzien die passen voor de beste vrouw ter wereld.

Ik zou Hermans wel wat in de wachtkamer zetten nu, laat Remco maar mest maken en de boel uitdunnen. Hermans heeft echt een goeie sprint na een zware koers

Bwa, het kan rap gaan op Mount Pleasent. Wel benieuwd of er een land de handschoen zal opnemen, of als de "groten" zullen moeten samenwerken met WVA in het wiel
Maar 2 minuten? Er zitten ook gewoon té veel landen mee vooraan. Iedereen heeft wel een reden om niet te rijden achteraan...

Terug
Bovenaan