WK Wielrennen 2022 (Wollongong, Australië)

Ik denk dat er 2 manieren zijn om een jetlag op te lossen of wel heel vroeg gaan zodat je het rustig kan aanpakken een uurtje per dag. Dan is hij inderdaad dus te laat om een verschil van 9 uren op te lossen. Of gewoon zo laat mogelijk gaan dat je eigenlijk gewoon uitstapt je ding doet en terug vliegt. Nu jetlag is een ding bijna 24 uur reizen is ook nog een probleem natuurlijk. Kan me niet voorstellen dat de benen na zo lang stil te zitten in een vliegtuig erg goed aanvoelen dus of laat gaan voor een wielrenner een optie is weet ik niet.

WVA is vandaag de beentjes gaan loslopen.

MVDP vertrekt morgen pas na de wedstrijd. En 21/9 al wedstrijd.
Benieuwd hoe die zijn benen gaan aanvoelen

Vertrekt om 8u13:30 als een van de laatste dus. Podium zou zomaar kunnen. Heeft me echt wel verrast in de Tour dit jaar. Wist eigenlijk niet dat hij zo goed kon TTen, zag hem altijd eerder als een klimmer.
Heeft altijd wel degelijk kunnen tijdrijden, maar vooral de laatste jaren is hij er nog beter in geworden.
Maar hij is inderdaad meer een GC-renner die het van het klimmen moet hebben en die niet naar huis wordt gereden op een TT.

Maar het net niet is toch een beetje de rooie draad door zijn carrière. Heeft heel mooie ereplaatsen gereden, maar relatief weinig podium of winst.

Ja en eigenlijk heeft Van Aert ook het 6de monument gewonnen dus mijn oorspronkelijke stelling was quatsch!

Ja en eigenlijk heeft Van Aert ook het 6de monument gewonnen dus mijn oorspronkelijke stelling was quatsch!
Het 6de monument? Nu ben ik eens benieuwd :P

Altijd dat smalend gedoe over Greg. Sorry hoor maar die man heeft jarenlang de koers gekleurd. Was tot van UAE tot WK in elke koers prominent aanwezig, heeft mooie dingen laten zien, maar winnen is verdomd moeilijk en had gewoon geen echte troef.
Maar was gewoon vrij constant en was buiten echt klimmen nergens echt slecht in.

Terug
Bovenaan