Waarom zou Van Aert in godsnaam meerijden hier. Je hebt een excuus, de wereldkampioen van vorig jaar zit achter u. Gebruik dat dan toch <.<
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wout koerst gewoon altijd.Waarom zou Van Aert in godsnaam meerijden hier. Je hebt een excuus, de wereldkampioen van vorig jaar zit achter u. Gebruik dat dan toch <.<
Wout koerst gewoon altijd.
Ergens mooi, maar soms mag hij al wat meer pokeren...
Waarom zou Van Aert in godsnaam meerijden hier. Je hebt een excuus, de wereldkampioen van vorig jaar zit achter u. Gebruik dat dan toch <.<
droom verderHet 'mag' maar als je niet moet, als je een excuus hebt (of had met waar Remco nu zit) dan kan je wat krachten sparen. Morgen weet niemand meer hoe je gewonnen hebt.Valt er nu nog te pokeren? Akkoord dat Wout vroeger wel eens te veel werk opknapte maar in deze fase mag meerijden toch echt wel.
Het is nochtans heel simpel. Remco is in geweldige vorm maar dit is totaal zijn parcours niet. Laat Vingegaard hier meerijden en hij zit na ronde 1 in de box.Ik snap echt niets van die koers van Remco.
En dan kwam de druppel teveel van bovenHet is nochtans heel simpel. Remco is in geweldige vorm maar dit is totaal zijn parcours niet. Laat Vingegaard hier meerijden en hij zit na ronde 1 in de box.
Exact. Al die energie die je verspeelt door altijd moeten vanuit positie 20 terug te komen, dat bekoop je. Een Wout is eigenlijk niet uit de top 5 weggeweest.Het is nochtans heel simpel. Remco is in geweldige vorm maar dit is totaal zijn parcours niet. Laat Vingegaard hier meerijden en hij zit na ronde 1 in de box.
Pedersen het meeste gegeven onderweg, Wout eeuwige tweede, VDP de killer en Pogacar de beste renner ter wereld…Ik geef ze alle 4 25% kans. Ik ga er vanuit dat Bettiol einde verhaal is als hij ingehaald wordt.
Ik zou echt op niemand geld durven zetten. Ze kunnen het allevier afmaken en verdienen het allevier.
Ik geef ze alle 4 25% kans. Ik ga er vanuit dat Bettiol einde verhaal is als hij ingehaald wordt.
Ik zou echt op niemand geld durven zetten. Ze kunnen het allevier afmaken en verdienen het allevier.
Ik geef Pogacar en Matje toch ietsje meer kans, als ze nog nog een cartouche hebben op één van die puisten zie ik Wout en Mads niet volgen. Natuurlijk het is al een zeer stevige wedstrijd geweest dus wat kunnen ze nog.
De beste zal winnen.