Zoals voorspeld werd. De derde groepsfase is bezig @Général Zantas , al die randzaken zijn verteld. Momenteel is de greenwashing* in volle gang.
En uiteindelijk kijkt iedereen toch
Is er iemand hier die echt de matchen van de Rode Duivels niet bekijkt uit boycot tegen Qatar?
Of is iedereen gewoon aant kijken zoals @Timothy ? I know I am.
*Veld is groen
Ik heb geen enkele match gezien puur als boycot.
Ben geen echte voetbalfan, maar als de rode duivels spelen op een toernooi kijk ik normaal wel. Deze keer niet dus.
Beetje jammer dat zoveel volk nog steeds kijkt in mijn kenniskring (en daar zitten dan ook nog eens extreem linkse rakkers tussen..).
Zelf krijg ik dan het verwijt dat ik hypocriet ben en mijn huis met gas opwarm. Of een ander gekend verwijt: de stadions van de olympische spelen zijn ook nutteloos, dus waarom zou je dan ineens niet naar wk qatar kijken, terwijl je wel naar de OS kijkt?
Die duizenden doden hebben blijkbaar zelfs tot positieve ontwikkeling van de werkomstandigheden geleid in Qatar omdat er zoveel media-aandacht was.
Achja, ik discussieer er niet meer over. Nu krijg je ineens ook die berichten over miljardendeals die landen met Qatar maken.. zum kotsen
Laatst bewerkt:

het nachtleven daar is echt iets anders dan wat ze laten blijken.