World of Warcraft

World of Warcraft

heb geprobeerd om opnieuw te beginnen, maar geraak er echt niet in verdiept.
dungeons zijn naar mijn rushen, rushen, rushen. zoveel mogelijk packs drawen en hopen dat je overleeft.
jammer, zal de leeftijd zijn zeker =)

dungeons zijn naar mijn rushen, rushen, rushen. zoveel mogelijk packs drawen en hopen dat je overleeft.
Dat is waar, toen ik de eerste dag van early acces begon te spelen was het al van dat.
Het spel was nog geen 24 uur uit.

Ik heb dat ook niet graag, en heb de tijden ook nog meegemaakt waar je rustig en veilig packs pulled en je in je rol blijft.
Tegenwoordig denkt iedereen tank te zijn, en als de tank niet heel de dungeon in 1 keer pulled is er altijd wel een andere class die denkt dat het nog niet snel genoeg gaat.

Maar soit, ik ben er 50 en merk wel na een paar weken dat je daar ook weer aan went :)
Als ik nu dungeon quests heb doe ik die wel via de solo follower mode, want wanneer ik items moet oprapen in een full ADHD party kom ik anders pas aan bij de end boss wanneer de rest hem al dood heeft :biglaugh:

Laatst bewerkt:
Je hebt nu ook wel de mogelijkheid om follower dungeons te doen, dan kan je gewoon aan je eigen tempo door de dungeon gaan. Maar heroics zouden idd wel iets moeilijker mogen.

Mocht je nog niet opnieuw geprobeerd hebben, ze hebben het gepatched en zou opgelost zijn volgens Blizzard ;)
Kan nu inderdaad effectief inloggen dus ze maken vooruitgang. :laugh:

Had even een nieuwe toon gemaakt (wou niet direct opnieuw subben en lvl limiet <20 zonder sub).
Hoe hard is leveling scaling kapot. :wtf: Ik moet als lvl10 starter (allied race) nog maar een mob kijken en die valt al quasi dood. BORING AF
Ook verschrikkelijke (eerder onbestaande) lip sync van Khadgar & co met de intro om naar Dragon Isles te gaan. Komaan jongens, da's content van 2 jaar oud, geen 12 jaar.

Het WoW virus kriebelt weer maar ze zijn hier ten opzichte van mijn herinneringen toch echt geen goeie punten aan het pakken. Ik snap dat de focus altijd al heeft gelegen op current expansion content en dat previous content en leveling eerder stiefmoederlijk behandeld worden. Wat ik tot nu toe heb gezien is gewoon ronduit zwak voor eender welke game anno 2022 / 2024.

Kan nu inderdaad effectief inloggen dus ze maken vooruitgang. :laugh:

Had even een nieuwe toon gemaakt (wou niet direct opnieuw subben en lvl limiet <20 zonder sub).
Hoe hard is leveling scaling kapot. :wtf: Ik moet als lvl10 starter (allied race) nog maar een mob kijken en die valt al quasi dood. BORING AF
Ook verschrikkelijke (eerder onbestaande) lip sync van Khadgar & co met de intro om naar Dragon Isles te gaan. Komaan jongens, da's content van 2 jaar oud, geen 12 jaar.

Het WoW virus kriebelt weer maar ze zijn hier ten opzichte van mijn herinneringen toch echt geen goeie punten aan het pakken. Ik snap dat de focus altijd al heeft gelegen op current expansion content en dat previous content en leveling eerder stiefmoederlijk behandeld worden. Wat ik tot nu toe heb gezien is gewoon ronduit zwak voor eender welke game anno 2022 / 2024.
Ik weet niet van wanneer uw herinneringen zijn maar levelen stelt echt al heel lang niks meer voor, je one-shot alles en op een paar uur ben je max level. Dat is eigenlijk al begonnen sinds heirlooms in wotlk, van dat moment is levelen alleen maar makkelijker en sneller gegaan elke expansion.

Je hebt nu ook wel de mogelijkheid om follower dungeons te doen, dan kan je gewoon aan je eigen tempo door de dungeon gaan. Maar heroics zouden idd wel iets moeilijker mogen.
serieus?
moet es proberen dan, ook om de layout van de dungeon te kennen is dit wel handig
gewoon aan de ingang gaan staan en dan kan je kiezen voor follower dungeon?

Heroics zijn al moeilijker geworden :p Hebben het niveau van een m0 dungeon sinds deze expansie. Als je meer wilt van een dungeon kunt ge m+ doen, begint vanaf 18 september want tja timegating voor casuals he.

serieus?
moet es proberen dan, ook om de layout van de dungeon te kennen is dit wel handig
gewoon aan de ingang gaan staan en dan kan je kiezen voor follower dungeon?
In de dungeon finder kan je dat selecteren, waar je ook kiest of je voor een random dungeon, of random heroic etc wilt queuen. Is idd wel handig om op het gemak de dungeons wat te verkennen zonder dat gerush of om een nieuwe spec uit te proberen, ik weet wel niet of dit ook voor oude content gaat of enkel de nieuwe dungeons.

Is een oude WoW doos nog van enige waarde ? Hetzij voor nieuwe spelers om te beginnen, of nog beter als collector's item ?
Ik heb hier nog een sealed WoW doos liggen. Ik kan me al niet meer herinneren wanneer ik deze gekocht heb, maar op doos staat een copyright van 2004-2006. Volgens de tekst is er 1 maand inbegrepen, maar ook daarvan weet ik niet of een code van toen (die, veronderstel ik, in de doos zal zitten) vandaag nog bruikbaar is ?

EDIT: ik dacht, zal eens op eBay checken... WTF ! Prijs lijkt te gaan van €100 tot meer dan €1000. Zal wel ergens over details gaan welke versie ik juist heb, vermoed ik. In elk geval, het is exact deze: https://www.benl.ebay.be/itm/405003320157?_nkw=world+of+warcraft+sealed&itmmeta=01J78CK8JNFB1D891JFGCHZVD3&hash=item5e4c143b5d:g:xy4AAOSwEPJmVhgG&itmprp=enc:AQAJAAABAHoV3kP08IDx+KZ9MfhVJKmbrCvKmHaZLsqkjc3XMFZvCLk/IRYjkKKIxH/LcCRSlXL7TcflLTnrvNzH0HSGUMGdLdNgKNdPzLyK8rjUyes8OF4EJc7bmMc18ffVNEfonFrNcfWsMav+mmQiOP6hUiZShCFWkWEt7NuOH0RfrFDmZwPlH/lfcWWxUNpMGIT5qVw2jO4jr4Si/vZAdIGXV961VnZocZ+6nG5L3WQ+WAtn2nS4wQ4IX1kxnlHYFXlivlkZCpqHBmB9pSLU2celEWMSO8PXi/RiEQFsUrgII6ZJe7fTJjspPoN0lF9+W0r/igZyEuWuon0xO6C9gXe2Iw8=|tkp:Bk9SR7aJzYy6ZA maar bvb geen idee wat die "Early Print Pixel 80+" juist is. Ik zie alleszins geen verschil met wat ik heb, behalve dat op die van mij nog een sticker "New Low Price" op de seal hangt (wat dan zeker wel suggereert dat het geen early print is).

Laatst bewerkt:
Is een oude WoW doos nog van enige waarde ? Hetzij voor nieuwe spelers om te beginnen, of nog beter als collector's item ?
Ik heb hier nog een sealed WoW doos liggen. Ik kan me al niet meer herinneren wanneer ik deze gekocht heb, maar op doos staat een copyright van 2004-2006. Volgens de tekst is er 1 maand inbegrepen, maar ook daarvan weet ik niet of een code van toen (die, veronderstel ik, in de doos zal zitten) vandaag nog bruikbaar is ?

EDIT: ik dacht, zal eens op eBay checken... WTF ! Prijs lijkt te gaan van €100 tot meer dan €1000. Zal wel ergens over details gaan welke versie ik juist heb, vermoed ik. In elk geval, het is exact deze: https://www.benl.ebay.be/itm/405003320157?_nkw=world+of+warcraft+sealed&itmmeta=01J78CK8JNFB1D891JFGCHZVD3&hash=item5e4c143b5d:g:shutup:y4AAOSwEPJmVhgG&itmprp=enc:AQAJAAABAHoV3kP08IDx+KZ9MfhVJKmbrCvKmHaZLsqkjc3XMFZvCLk/IRYjkKKIxH/LcCRSlXL7TcflLTnrvNzH0HSGUMGdLdNgKNdPzLyK8rjUyes8OF4EJc7bmMc18ffVNEfonFrNcfWsMav+mmQiOP6hUiZShCFWkWEt7NuOH0RfrFDmZwPlH/lfcWWxUNpMGIT5qVw2jO4jr4Si/vZAdIGXV961VnZocZ+6nG5L3WQ+WAtn2nS4wQ4IX1kxnlHYFXlivlkZCpqHBmB9pSLU2celEWMSO8PXi/RiEQFsUrgII6ZJe7fTJjspPoN0lF9+W0r/igZyEuWuon0xO6C9gXe2Iw8=|tkp:Bk9SR7aJzYy6ZA maar bvb geen idee wat die "Early Print Pixel 80+" juist is. Ik zie alleszins geen verschil met wat ik heb, behalve dat op die van mij nog een sticker "New Low Price" op de seal hangt (wat dan zeker wel suggereert dat het geen early print is).

Online zetten hé, je hebt altijd wel zotten die zoiets willen kopen

heb mijn vengeance dh vandaag es in de heroic queue gesmeten, 20 packs ineens gepulled en dan de healer uitschijten omdat we wipes hadden
het wow gevoel is al aan het komen, kan niet wachten op mythics :D

heb mijn vengeance dh vandaag es in de heroic queue gesmeten, 20 packs ineens gepulled en dan de healer uitschijten omdat we wipes hadden
het wow gevoel is al aan het komen, kan niet wachten op mythics :D
Ja ben ook al bang voor Mythics .. Tot nu toe niet te veel randoms gezien die effectief nog hun interrupt button terugvinden op hun castbar .. Schrijnend ..

Ja ben ook al bang voor Mythics .. Tot nu toe niet te veel randoms gezien die effectief nog hun interrupt button terugvinden op hun castbar .. Schrijnend ..
Ik moet zeggen in de chaos van al die big pulls dat ik mijn interupt skill soms ook niet (op tijd) aanraak :)
Maar ik heb geen geduld meer met die ADHD pipo's.
Gisteren 3 runs gedaan waar een popup kwam op het scherm om de tank te kicken, en waar iedereen hem ook kickte.

Iedere chimp kan een hele dungeon pullen, maar dat doen EN ervoor zorgen dat iedereen nog leeft is blijkbaar iets lastiger.

Laatst bewerkt:
heb geprobeerd om opnieuw te beginnen, maar geraak er echt niet in verdiept.
Vroeger met TBC was dat toch helemaal anders. Toen je bijvoorbeeld in Shadow Labs heroic heel secuur moest tewerk gaan en CC gebruiken en 2 packs tegelijk pullen bijna gegarandeerd een wipe was. Het gaf toen echt voldoening als je een heroic kon voltooien.

Zelfs in normal dungeons moest je ook geen 2-3 packs tegelijk pullen :)

Vanaf WOTLK is het enorm bergaf gegaan met het spel. Veel tactiek kwam er niet meer aan te pas, in plaats van CC werden hele packs gewoon getankt en erdoor geheald.

Ik vrees dat, als ik terug herbegin, ik gewoon niet meer genoeg voldoening ga halen uit het spel om het lang te blijven spelen.

Laatst bewerkt:
Vroeger met TBC was dat toch helemaal anders. Toen je bijvoorbeeld in Shadow Labs heroic heel secuur moest tewerk gaan en CC gebruiken en 2 packs tegelijk pullen bijna gegarandeerd een wipe was. Het gaf toen echt voldoening als je een heroic kon voltooien.

Vanaf WOTLK is het enorm bergaf gegaan met het spel. Veel tactiek kwam er niet meer aan te pas, in plaats van CC werden hele packs gewoon getankt en erdoor geheald.

Ik vrees dat, als ik terug herbegin, ik gewoon niet meer genoeg voldoening ga halen uit het spel om het lang te blijven spelen.

Ik heb dit nooit echt gesnapt, die manier van spelen zit nog steeds in het spel hoor. Die dungeons kunnen moeilijk genoeg gemaakt worden dat eender welke mechanic je killed, dat je CC, DPS, defensives, ... allemaal perfect moeten zijn om te kunnen overleven, de naam is gewoon veranderd. Wat vroeger het moeilijkste was (heroic) is tegenwoordig het gemakkelijkste. Dungeons nu zijn véél moeilijker dan dat ze vroeger waren en een moeilijke en hoge key timen geeft nog steeds ongeloofelijk veel voldoening.

Mythic+ zal uw ding zijn dan.

Ik denk dat ik er weer zo wat doorzit met de expansion. Main is 80, delves gedaan, alle heroics gedaan, raid gedaan in LFR, campaign gedaan, earthen unlocked en die nu aan het lvl'en door wat rond te vliegen. Was toch weer good fun voor even.

Terug
Bovenaan