World of Warcraft

World of Warcraft

Afgelopen weekend is vandaag niet ;)
Net zoals Turtle WOW hebben de devs van Project Epoch ook een C&D brief van Blizzard gekregen. Het grote verschil is wel dat Turtle WOW in handen is van een Russische dame en de server in Rusland gehost wordt. Ascension is Europees en trekt zich blijkbaar al terug.

Moh, wist ik niet.
Maar spelen lukt nog altijd, net geprobeerd.
En op de discord van ascension staat er een bericht van vandaag dat ze de het project verder doen.

Dat is al de derde dan denk ik, Everlook, Turtle WoW en nu Project Epoch. Ik denk wel dat we binnenkort een classic+ aankondiging van Blizzard zelf kunnen verwachten.

Vorige maand terug zin gekregen in wow (geen raiding).

Sinds Shadowlands is hier op en af bij mij, meestal speel ik een maandje of 2-3 na een nieuwe expansie en dan is de goesting weer over. :)
En ik ben momenteel mijn 13 horde chars aan het opkuisen, bijwerken en nog een paar van 70-80 aan levellen.
Gaat toch snel in retail en ik kan dan op release nog zien welke ik ga spelen.

Mocht midnight niet zo dicht op TBC liggen was ik ook begonnen met TBC maar ga dat laten passeren.

Vorige maand terug zin gekregen in wow (geen raiding).

Sinds Shadowlands is hier op en af bij mij, meestal speel ik een maandje of 2-3 na een nieuwe expansie en dan is de goesting weer over. :)
En ik ben momenteel mijn 13 horde chars aan het opkuisen, bijwerken en nog een paar van 70-80 aan levellen.
Gaat toch snel in retail en ik kan dan op release nog zien welke ik ga spelen.

Mocht midnight niet zo dicht op TBC liggen was ik ook begonnen met TBC maar ga dat laten passeren.
Heb TBC ook aan mij voorbij laten gaan, momenteel ook nog 2 chars dat ik naar 80 moet doen.
Na 9 jaar paladin te spelen, misschien toch eens tijd worden voor een andere class te mainen.

Vooral ook wat mats aan de kant aan het zetten, in de hoop dat die verdubbelen in prijs als Midnight uitkomt.
De decor zelf craften en verkopen is toch maar een traag process.

Ik ben deze week al mijn resources aan verkopen uit mijn bank, clean start. :)
Ik sta met +- 300.000 gold in de bank dus ca va.

En ik heb heel veel decor unlocked van al die jaren spelen en achievements, maar dat housing gedoe is niet mijn ding.
Ben er wel even mee bezig geweest om te zien hoe het werkt maar ik denk niet dat ik daar veel tijd zal insteken.

Wel al ongeloofelijk veel creativiteit gezien van andere spelers.

Ik ben deze week al mijn resources aan verkopen uit mijn bank, clean start. :)
Ik sta met +- 300.000 gold in de bank dus ca va.

En ik heb heel veel decor unlocked van al die jaren spelen en achievements, maar dat housing gedoe is niet mijn ding.
Ben er wel even mee bezig geweest om te zien hoe het werkt maar ik denk niet dat ik daar veel tijd zal insteken.

Wel al ongeloofelijk veel creativiteit gezien van andere spelers.
Misschien ook maar eens doen. Alleen zonder AH add-ons nu 😅. Bijna 900k.

Ik hoop vooral dat mijn transmog eindelijk eens wat gaat bollen.

Na legion remix op 17 lvl 80 chars. Van elke class wel eentje.

2 weken geleden terug beginnen spelen met een vriend in Classic TBC anniversary, retail zegt mij niets. Levelen gaat ook veel te snel. Lijkt niet echt op de WoW die ik ken van vroeger. Alleen jammer dat ik zo mijn oude chars niet kan gebruiken.

Beste tijden gehad in Vanilla, TBC en WOTLK dus kijk er wel naar uit om terug een max level te hebben.

Ik ga waarschijnlijk midnight proberen om te zien of BG blitz iets is.
Is ook gewoon een pak casual vriendelijker voor iemand met een gezin.

TBC arena blijft zalig maar na jaren tegen dezelfde spelers te spelen, heb ik het ergens ook wel gehad.

Ik heb ook MOP classic maar daar is geen BG blitz. 90% van de tijd verveel ik me. Ik heb geen arena teammate en gewone BG is echt te simpel.

Hier wel weer aan TBC begonnen, erg dat ik daar na zoveel keer wel weer hyped voor was en voor midnight totaal niet... :unsure:

Ook level 90 aangetikt, moet zeggen dat ik toch langer doe dan sommige.
Gisteren ochtend was er iemand na 10u spelen al max level.

Nu maar eens kijken wat de end game te bieden heeft.

Ook level 90 aangetikt, moet zeggen dat ik toch langer doe dan sommige.
Gisteren ochtend was er iemand na 10u spelen al max level.

Nu maar eens kijken wat de end game te bieden heeft.
Hier nog een levelke se. Net wat meer sociale verplichtingen gepland dan verwacht.

Had the war whithin gespeeld de story was wel ok maar moest natuurlijk nog beginnen, wel juist gespeeld tot de eerste raid dus heb nog wat updates voor de boeg.

Frost Dk campaign doorspeeld en alle belangerijke unlocks gedaan gisteren. Level 90 op +- 10 uurkes.
Vond het wat traag gaan combat gewijs eigenlijk, maar zal wel aan die DK spec liggen als ik verschil zie met mijn volgende char.
Was eraan begonnen met 120 itlvl op de DK en was toch pas tegen pakweg 135 itlvl dat het wat vlotter begon te gaan solo.

Nu bijna level 84 op mijn balance druid op een 2 tal uurkes, die heeft het al heel wat minder lastig combat gewijs. :)

Frost Dk campaign doorspeeld en alle belangerijke unlocks gedaan gisteren. Level 90 op +- 10 uurkes.
Vond het wat traag gaan combat gewijs eigenlijk, maar zal wel aan die DK spec liggen als ik verschil zie met mijn volgende char.
Was eraan begonnen met 120 itlvl op de DK en was toch pas tegen pakweg 135 itlvl dat het wat vlotter begon te gaan solo.

Nu bijna level 84 op mijn balance druid op een 2 tal uurkes, die heeft het al heel wat minder lastig combat gewijs. :)
DK staat er algemeen wel voor gekend van traag te zijn.

Hier vooral via Dungeons en Questing. Nu dus de questline verder doen om world quests te ontgrendelen. Ik ben begonnen op iLevel 164 en noemenswaardige upgrades kwamen pas op lvl 88 ofzo toen de hogere dungeons opengaan.

Wel fan van de nieuwe hoofdstad. Het gaat wel wat heroriënteren worden. Hierna zijn mijn tank en healer aan de beurt. En dan nog een 12-13 niet noemenswaardige alts die ik naar 80 heb gekregen in Remix. Dat gaat iets worden voor tijdens Darkmoon Fair of Timetraveling weken.

Heb even op mijn alt een dungeon willen healen, sommige kijken dus echt niet om naar hun healer.
Pullen daar zoveel, en denken maar dat ik dat kan ophealen.

Dat beloofd voor de nieuwkomers morgen.
Herb en mining zijn bijna max, maar echt veel goud maak je niet.

Heb even op mijn alt een dungeon willen healen, sommige kijken dus echt niet om naar hun healer.
Pullen daar zoveel, en denken maar dat ik dat kan ophealen.

Dat beloofd voor de nieuwkomers morgen.
Herb en mining zijn bijna max, maar echt veel goud maak je niet.
Dat was nu in de War Within ook wel zo. Op die manier kan iedereen tanken natuurlijk. 🤦‍♂️

Ik heb herb en mining op m'n druid staan. Tailoring en Enchanting op de Lock gehouden. Ik zie wel wat ik ermee doe. Maths verkopen was op dit moment het beste.

Terug
Bovenaan