World of Warcraft

World of Warcraft

Eerste dungeon bij mij was ook zo, alle trash tot aan iedere boss.
De healer kon wel mee maar ik niet met mijne DK... ik bengelde ook heel die run onderaan de dps lijst. :)

Maar tis erg met de zoomer generation, die moeten precies altijd ergens op tijd naartoe tussen hun game sessies door.
En in die chat dan nog 'more' ... pfff precies of tis een acomplishment.

Soit, de meeste pugs die ik erna deed waren wel al veel beter en niet zo een gedoe.

Zelf ben ik de rep farms in TBC al kotsbeu :p
Achja.. even nostalgie en zal sub gewoon laten aflopen binnen twee weken.

Gaat inderdaad overdreven vooruit.
Maar amuseer me wel.

Ondertussen 3 level 90s.
2 ervan zijn itlvl 230 en ik heb nog niet eens dungeons gedaan :)
Behalve wanneer ik er een quest voor kreeg. (Normal)

4 major renown facties zijn ook al level 11.
Als je die tot een bepaald renown level doet krijg je ook nog eens een quest voor itlvl 243 per faction.
Dus met alle items die je krijgt door quests/renown + upgraden met je tokens geraak je ook al redelijk ver.

Gaat inderdaad overdreven vooruit.
Maar amuseer me wel.

Ondertussen 3 level 90s.
2 ervan zijn itlvl 230 en ik heb nog niet eens dungeons gedaan :)
Behalve wanneer ik er een quest voor kreeg. (Normal)

4 major renown facties zijn ook al level 11.
Als je die tot een bepaald renown level doet krijg je ook nog eens een quest voor itlvl 243 per faction.
Dus met alle items die je krijgt door quests/renown + upgraden met je tokens geraak je ook al redelijk ver.
Toch al wel wat meer tijd ingestoken dan, dan hier :rofl: Ben nu bezig met die renown levels naar 9 te krijgen voor de champion gear voor mijn main. Me ook wel net iets te lang beziggehouden met alle quests in de zone te doen. Gelukkig is er nog meer dan genoeg tijd voor alts. Eens de Timewalking week er is, zal ik die wel levelen.

Prey lijkt me ook wel een leuke toevoeging.

Toch al wel wat meer tijd ingestoken dan, dan hier :rofl: Ben nu bezig met die renown levels naar 9 te krijgen voor de champion gear voor mijn main. Me ook wel net iets te lang beziggehouden met alle quests in de zone te doen. Gelukkig is er nog meer dan genoeg tijd voor alts. Eens de Timewalking week er is, zal ik die wel levelen.

Prey lijkt me ook wel een leuke toevoeging.
Bwa valt wel mee. :)
Ben wel even niet teveel andere games aan spelen.
Gisteren bvb begonnen aan mijn warlock in de voormiddag, en die was level 90 in de avond. (wel al +10% xp buff omdat het de derde char is).

Ik heb bijna enkel quests gedaan, en ook zo goed als iedere quest gedaan.
Heb nog net niet de sejour achievements daarvoor, er ontbreken 1-2 quests per gebied maar na wat opzoeken blijken die pas te unlocken als seasons starten op 17 maart. Net zoals de 2 delves die ik nog ontbreek maar momenteel nog niet actief zijn.

Prey heb ik enkel de normals gedaan, deze avond eens hard proberen.
Ik heb ook wel heel veel delves gedaan, en die leveren een aardige chunk xp op, zeker als je ze de eerste keer doet met de quest xp erbij.

Iemand hier die zin heeft om M+ te pushen? Gebruik hier nu een discord server voor waar je groepen kunt vormen, maar dacht om het eens hier te vrgen :).

Dat is pas binnen een week he. En ik doe dat zeer wrs met de guild hier. Gaat wel vlot.
2 weken zelfs.

Vanaf 24 maart begint m+. Volgende week is het enkel heroic raid week, en de ilvl van loot dat dropt in heroic/m0 stijgt.

2 weken zelfs.

Vanaf 24 maart begint m+. Volgende week is het enkel heroic raid week, en de ilvl van loot dat dropt in heroic/m0 stijgt.
Fair enough. Nu dus nog een beetje rep grinden om die champion gear al te bezitten. Kan ik me wat bezighouden.

Vanavond eerste Karazhan run gedaan op TBC Anniversary: 3 drops voor enhancement MS (waaronder T4 helm en The Decapitator) en 3 drops voor resto OS. Zal net niet op tijd klaar zijn voor P2 vermoed ik, maar de eerste weken zullen er waarschijnlijk toch maar weinig PUG’s zijn.

Terug
Bovenaan