Wreckreation

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
wreck.png

release: 28 oktober 2025
genre: racing
dev: Three Fields Entertainment

Van de makers van Burnout, met een sterke focus op zélf circuits bouwen.

Wreckreation is the home of your very own MixWorld, a 400 square kilometers big racing realm that is yours to create, shape—and wreck.

Developed by Three Fields Entertainment, a team consisting of Burnout and Need for Speed series creators, Wreckreation was designed to be the ultimate open-world sandbox experience for driving and racing fans alike. A complete world of your own design or designed together with your friends online.

Laatst bewerkt:
Ik had ZOOO OOO hard gehoopt dat het een Burnoujt Revenge Crashbreaker game was maar het is dus gewoon trackmania.
Damn ik speelde dat zo graag maar ken geen enkele game die dat gedaan heeft. Stel je dat eens voor met current year graphics, ik zou er volle pot voor betalen.

Ik had ZOOO OOO hard gehoopt dat het een Burnoujt Revenge Crashbreaker game was maar het is dus gewoon trackmania.
Damn ik speelde dat zo graag maar ken geen enkele game die dat gedaan heeft. Stel je dat eens voor met current year graphics, ik zou er volle pot voor betalen.
Beste game voor mij was Flatout 2.
Goed rijmodel, crashphysics, ragdollgames

Kzou graag zo'n spel zien met trackbuilding zoals trackmania met een online rankingsysteem.

Nu wachten op gta6 waar er daar hopelijk een deftige race implementatie inzit...

Burnout 3 vond ik veel beter dan revenge.

Als ge die nog ergens op de kop kunt tikken.

En inderdaad Flatout 2.

Terug
Bovenaan