Xbox Gamerscore Ranking

BigTombo

Member
Ik zie hier wel een playstation trophy showcase en ranking. Maar zou er eventueel ook iets van xbox in elkaar gestoken kunnen worden ?

Kzal kik hier eens openen met mijn monster score!

236152928_166311928922627_9027678056469700198_n.jpg

Ok, sorry... ik ben een Sony bicht I know...

Ik zit er blijkbaar nog in van in de 9lives tijd. Plaats 8 van de 43, mijn e-penis is gelijk 3cm gekrompen :unsure:

Zouden beter van de trophy thread beter algemene "big peener" thread maken, kunnen we allemaal samen schwinge.

Ik zou #44 geweest zijn xD

Nu ter mijne verdediging, ik heb 1 jaar terug een nieuwe gamertag aangemaakt met dezelfde naam als op alle andere plaatsen.
Technisch gezien had ik dus meer, maar wou een fris nieuw account :)

Nu betreffende het hebben van een Platinum topic, er kan op zich wel een topic gemaakt worden voor 100% games op andere platformen.
Gewoon Steam en Xbox combineren, op Steam kan je ook nog zeer goed je aantal completed games zien.

Ik weet niet oft mag, ma yolo

Heb ooit op Trueachievements (beste tracking site ooit) een leaderboard gemaakt voor 9lives:

https://www.trueachievements.com/leaderboard.aspx?leaderboardid=904 kan het misschien wel aanpassen naar beyondgaming :p

Edit: naam kan niet meer aangepast worden, maar description wel.
Is prive leaderboard, dus enkel ik kan mensen toevoegen (heb graag macht) of je kan vragen te joinen.

Misschien een nieuwe maken voor Beyondgaming?

Ik blink niet uit in gamerscore, zeker niet als je weet dat mijn Xbox account al zo oud is als Xbox Live zelf :p (al zijn er pas achievements gekomen vanaf de 360)

Het feit dat ik enkel nog maar Slay the Spire speel, helpt ook niet :unsure:

Misschien een nieuwe maken voor Beyondgaming?

Ik blink niet uit in gamerscore, zeker niet als je weet dat mijn Xbox account al zo oud is als Xbox Live zelf :p (al zijn er pas achievements gekomen vanaf de 360)

Het feit dat ik enkel nog maar Slay the Spire speel, helpt ook niet :unsure:
Dat kan, maar lijk me nutteloos. Ik denk ni dat we dan een grote lijst gaan hebben, plus groot deel zal mee verhuis zijn.

Terug
Bovenaan