Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dát is zo absurd, twijfelachtig dat kan je niet verzinnen.. werkelijkheid is absurder dan fictie.Heel absurd? Twijfelachtig? Bjina geloofwaardig?
Leef je uit --> https://www.beyondgaming.be/threads/de-amerikaanse-politiek-de-regering-trump-ii.36358/ en gerelateerde threads.

Tijd om eens een nieuwe te gaan kopen.Het is al meer dan een jaar dat ik 's morgens de krant opensla en denk dat het 1 april is...

Alleen te koop in Nederland als ik hun websites check. In België is het NIET te koop (alvast niet standaard) en aldus wel een 1 aprilgrap.![]()
Volgens Albert Heijn is het écht geen 1 aprilgrap, maar internet twijfelt toch over gekke ‘ei-phonehoes’ met eierdopje
Is dit een vervroegde 1 aprilgrap? Als Albert Heijn een gelikt filmpje plaatst over zijn nieuwe ‘ei-phonehoes’, reageren veel volgers argwanend. “Dit kán niet echt zijn.” Maar de supermarktketen laat weten dat het telefoonhoesje, met eierdop aan de achterkant, echt te koop is. Zou het?www.hln.be
![]()

ik heb bijna zin om speciaal te gaan, ben er zeker van dat ze iets gaan voorzien.
Sowieso dat daar enorm veel volk op gaat afkomen.