Zijn er al 1 april grappen gespot?

June

Active member
Wie heeft er al (potentiele) 1 april grappen gepost?
Hele absurde, twijfelachtigen of bijna geloofwaardig…

Neen nog niks gemerkt van grappen dit jaar maar ik heb ooit het volgende mee gemaakt.

Ik had vroeger op school (op 1 april) een aprilvis sticker geplakt achteraan op het T-shirt van een medestudent
Ik kreeg daarvoor meteen strafstudie van de leraar
Ik dacht al: Ge zijt vandaag wél echt streng.

Ik kom naar het lokaaltje waar ik mijn strafstudie moest verwezenlijken na de lesuren.
De leraar kijkt mij aan, lacht en zegt: Ik heb je liggen. Het is 1 april hé! Ga maar naar huis!

:unsure:
Alleen te koop in Nederland als ik hun websites check. In België is het NIET te koop (alvast niet standaard) en aldus wel een 1 aprilgrap. :sarcastic:

Deze is ook wel leuk: Vogelbescherming komt met leeftijdcheck voor webcams ivm parende vogels nav vragen van bezorgde ouders.

Ik zag een reel van Planckendael (geloof ik?) van een of andere vreemde mix van een pasgeboren beestje, leek mengeling van een vosje en een giraf ofzo. En ze wisten niet zo goed wat voor een beestje het was, dus ze hielden het nog een paar dagen achter de schermen, maar je zou het vanaf woensdag kunnen bezoeken. ;-)

Mijn Facebook zit er nu vol van. Veel van de politie en zoals hierboven gepost heeft elk groter merk een nieuw parfum (weinig origineel dus).

Het valt me op dat ze dit jaar volop AI gebruiken, vroeger moest je er moeite in steken of was het een knullige collage. Ik zie nu foto's van Brad Pitt die in de buurtwinkel zit etc.

De lokale politie die een scanner heeft die te luid zingen in de auto zou beginnen beboeten met een speciaal toestel :lol:
En dan nog Linus van LTT met zijn traditionele grap, al ligt het er dit jaar een beetje té dik op )

Ik ben geen fan van Tom van Grieken, ik volg dienen mens ook niet. Maar ik kwam op facebook zijn post tegen over het partijprogramma van de N-VA en ik moet toegeven dat ik er wel door moest lachen.

Terug
Bovenaan