Zittend of staand?

Hoe veeg je uw gat af?

• zittend

Stemmen: 11 45,8%
  • staand

Stemmen: 7 29,2%
  • niet

Stemmen: 6 25,0%

• Totaal aantal stemmers
    24

MisterV

Well-known member
Ik zag een show van de comedian Mohsin Abbas. De man vertelde dat 80% van de bevolking zijn gat zittend afveegt en 20% al staand en dat beide groepen dat niet van elkaar weten, waarop een kleine steekproef volgde in de zaal.

Gezien BG de ideale doorsnede is van onze maatschappij, zijnde de gewone middenklasse met een tiental opbrengsteigendommen en een paar mio op de bank, dacht ik ook hier eens een kleine steekproef te doen en 's mans beweringen te verifieren.

Bij deze, hoe veeg jij uw gat af?

Wie staat er nu in godsnaam recht?????

Maar de vraag is vooral: als je zit, kuis je dan vanaf de voorkant of de achterkant.
Ik de voorkant. Ballen omhoog heffen en vegen.

Gaan jullie ook lichtjes met de vingertop naar binnen? Kwestie van de hals proper te krijgen?

AFGEKEURD TOPIC.
Reden: niet conform BG

Elke waardige BG-er gebruikt toch een exclusieve douchewc met straaltjes van verwarmde Perrier die vervolgens met een licht mediterrane zeebries worden opgedroogd, op een perfecte temperatuur van 30,5 graden Celsius

Waar staat die optie, @MisterV ?

Ik heb een zero-waste policy, ik eet enkel rood vlees en ik drinks niks. Heb al 5 jaar geen wc-papier meer nodig gehad

AFGEKEURD TOPIC.
Reden: niet conform BG

Elke waardige BG-er gebruikt toch een exclusieve douchewc met straaltjes van verwarmde Perrier die vervolgens met een licht mediterrane zeebries worden opgedroogd, op een perfecte temperatuur van 30,5 graden Celsius

Waar staat die optie, @MisterV ?
Wie zijn gat laat vol/afspuiten met straaltjes kan de optie niet selecteren. Dit topic is volledig conform de strenge moderatieregels.

Tengevolge van uw fake-modbreak volgen er 30 zwampunten. Levenslang geband uit zwam, ook al uw dubbelaccounts zoals spiderman en andere.

Wie zijn gat laat vol/afspuiten met straaltjes kan de optie niet selecteren. Dit topic is volledig conform de strenge moderatieregels.

Tengevolge van uw fake-modbreak volgen er 30 zwampunten. Levenslang geband uit zwam, ook al uw dubbelaccounts zoals spiderman en andere.
Maar nu doe je hetzelfde. :thinking:

Terug
Bovenaan