Zou jij je partners' trouw testen?

Sloan

Banned
Vriendin van mij is "getest" geweest.
Ze kreeg op haar instagram berichten van een dudio, duidelijk vals profiel en ongepaste foto's. Die berichten belanden in zo'n request folder dus ze waren van een tijd geleden.
Laatste foto is een screenshot van haar vriend die aan die dude vraagt om haar dickpics te sturen en te verleiden.

Ze blijven nog samen, maar die relatie heeft (of hij) heeft toch werk nodig.

Ze kreeg op haar instagram berichten van een dudio, duidelijk vals profiel en ongepaste foto's. Die berichten belanden in zo'n request folder dus ze waren van een tijd geleden.
Laatste foto is een screenshot van haar vriend die aan die dude vraagt om haar dickpics te sturen en te verleiden.

Wat is een dudio?

Het concept van dickpics ontgaat me toch. Zijn er vrouwen die daarop kicken? Omgekeerd zal een clit-/titpic wel wat meer bijval krijgen bij mannen.

Het concept van dickpics ontgaat me toch. Zijn er vrouwen die daarop kicken? Omgekeerd zal een clit-/titpic wel wat meer bijval krijgen bij mannen.
Ook nooit begrepen idd.
Ik ken ook geen enkele vrouw in mijn vriendenkring die fan is van (ongevraagde) dickpics. Sexting die uitdraait in pikante foto's doorsturen kan voor sommigen wel maar niemand wordt warm van uit het niets een penis op hun scherm te krijgen.

Omgekeerd denk ik nu ook niet dat ik getriggerd ga worden om op date te gaan en iemand beter te leren kennen die out of the blue haar tieten doorstuurt hoor. Maar toegegeven, een afspraak die wat minder om het lijf heeft (pun intended) zou waarschijnlijk wel lukken. Allez toen ik single was natuurlijk.

Ook nooit begrepen idd.
Ik ken ook geen enkele vrouw in mijn vriendenkring die fan is van (ongevraagde) dickpics. Sexting die uitdraait in pikante foto's doorsturen kan voor sommigen wel maar niemand wordt warm van uit het niets een penis op hun scherm te krijgen.

Omgekeerd denk ik nu ook niet dat ik getriggerd ga worden om op date te gaan en iemand beter te leren kennen die out of the blue haar tieten doorstuurt hoor. Maar toegegeven, een afspraak die wat minder om het lijf heeft (pun intended) zou waarschijnlijk wel lukken. Allez toen ik single was natuurlijk.
Mensen die zo'n foto's doorsturen zijn doorgaans niet uit op een duurzame relatie. Enkel euhm ... plug and play.

Die avond:

"Grootte telt vanaf nu. Hoepel maar op."

Die vriend moet wel weten wat hij wilt hé. Een wildvreemde vragen zijn vriendin dickpics te sturen is niet proberen verleiden :')

Ma ale, waarom krijgt da nu weer een aparte thread. Nu lijkt het alsof ik wil polsen hoe normaal/abnormaal ik zoiets vind. Meer wel dan niet is zo'n posts uit context halen stigmatiseren

Of laat ons zeggen dat sociale media al meer slecht dan goed heeft gedaan ivm relaties.

Dat is een feit, maar hier is denk ik sociale media niet het probleem maar de vriend die wil uittesten of zijn vriendin zou vreemdgaan met een wildvreemde die haar wat dickpics stuurt, als ik het goed lees? Als je je die vraag al moet stellen, kan je je inderdaad afvragen of die relatie nog kan werken.

Ik heb die ongewilde openingspost omdertussen al 5 maal herlezen en ik ben er nog steeds niet echt uit wat er aan de hand is. Dus gewoon een dickpick is genoeg anno 2024? We moeten niet meer doen alsof we mens zijn? Wat een tijden.

Ik heb die ongewilde openingspost omdertussen al 5 maal herlezen en ik ben er nog steeds niet echt uit wat er aan de hand is. Dus gewoon een dickpick is genoeg anno 2024? We moeten niet meer doen alsof we mens zijn? Wat een tijden.
Het lijkt erop dat er een groep mensen is die (1) hun partners willen testen, (2) denken dat dickpics van louche profielen een goede test zijn, en (3) dan kennelijk dan ook nog eens in het zak gezet worden door de "tester", tenzij die laatste foto een soort certificaat van geslaagd te zijn moet voorstellen.

Ik vind (1) nogal een gebrek aan vertrouwen, en (2) een teken van een zekere marginaliteit, maar hey.

Om even serieus te antwoorden, neen... Denk als ik me daarmee moet gaan bezighouden en dat ook zelf wil, ik er beter mee kan kappen want dan vertrouw ik ze duidelijk niet meer. Is nog een paar stappen verder dan de privéberichten van uw partner bekijken wat ik ook niet doe en ook niet achter sta, als je zo jaloers bent dat je dat moet doen is het teken dat het al niet snor zit en je beter kan praten met je partner, heb je het stante pede in elke relatie gehad, dan moet je er best met een professional over praten.

Trouw testen staat imo haaks op wat een relatie is. Waarom zou je dat doen? En dan achteraf zeggen "Aaah kijk, je bent geslaagd! Nu blijven we samen se." Als ik ineens ongevraagd foto's krijg van een vrouw om me te verleiden is eigenlijk het eerste wat ik zou doen deze aan mijn vriendin laten zien en zeggen "wtf krijgen we nu?" en daar eens mee lachen. (Tenzij zij die opdracht gegeven heeft zoals in het voorbeeld, dan hebben we een ander vreemd gesprek :D)

Rare flex.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan