Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Een kannibale die graag worst, appelmoes en patatten eet?Welke vrouw denkt nu ook "Oh wat een goeie piemel, daar moet ik iets mee" als ze een dick pic krijgt![]()

Ik had minder chance rond mijn 20ste met mijn eerste grote liefde. Ze koos voor de andere.Toen ik en mijn vrouw pas samen waren had ik weet van ne kerel die achter haar gat zat. Ik heb mij daar nooit in gemoeid. Komt vooral neer op zelfvertrouwen. Ik vond van mezelf dat ik ne goeie was. Of ze mij wou houden of niet was aan haar om te beslissen. Natuurlijk zou ik wel triest geweest zijn als ze voor den andere gekozen had maar ja. Dat zou dan haar keuze geweest zijn he. Dan had het beter zo geweest want een relatie hebben met iemand die u maar als 2de keuze ziet lijkt mij ook niet alles. Mijn mening dat ik een goeie was zou daardoor ook niet veranderd zijn. Gelukkig voor mij heeft ze in ieder geval wel voor mij gekozen. Reeds 17 jaar samen nu.![]()
Dat sturen van 'verleiders(ters)' wel (hier toch nog nooit iemand gehoord), testen van relatie (en trouw) veel meer. Controle uitoefenen zoals dagboeken lezen, neuzen in mails, vrienden uithoren, constant bellen waar die zit, etc. zijn eigenlijk ook jouw partners trouw testen (maar dan indirect). Of dillema's en veto's: "als je nu naar plek X gaat dan zie je mij niet graag"Lijkt me precies ook meer een Amerikaans concept als ik het internet mag geloven (gevaarlijk).
Precies, helemaal niets. Ik denk dat dit vriendje niets begrijpt van vrouwen.Welke vrouw denkt nu ook "Oh wat een goeie piemel, daar moet ik iets mee" als ze een dick pic krijgt![]()

.ja sommigen vragen er achter. Snapchatchicks.Het concept van dickpics ontgaat me toch. Zijn er vrouwen die daarop kicken? Omgekeerd zal een clit-/titpic wel wat meer bijval krijgen bij mannen.