Zwaarste lijst 2022

Majin-Luffy

Active member
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
Beminde gelovigen van De Zwaarste Lijst,
Jullie hebben de voorbije weken massaal gestemd en dat met resultaat: De Zwaarste Lijst met de 666 zwaarste gitaren is klaar.
Thomas van Psychonaut staat al met zijn handen aan de knoppen om van deze Stille Zaterdag officieel de luidste ooit te maken. En dat met de eerste van jullie favoriete zware platen!
Laat ons samen in alle luidheid genieten. Dat kan nog het hele paasweekend lang op de digitale stream Bruut, via de StuBru-app of via stubru.be. Allen daarheen! We zien je maandag graag terugkeren naar Studio Brussel voor een knallende afsluiter met de Zwaarste 66.

Amen(ra),
StuBru

Let's go! :fingerguns:

Wim Oosterlinck (tegenwoordig wel Willy) zal wel tevreden zijn met Sabotage.

BTW:My votes
Metallica - One
Type O Negative - Black No1
Parkway Drive - Wishing Wells

Ik heb Sunn 0))) in De Kreun de trombone eens weten bovenhalen en dat was vrij episch hoor maar ja dat is metal voor de meerwaarde zoekende hipster he 🤓

Ik vind wel dat een band als off the cross er wel goed in slaagt om andere instrumenten er in te verwerken. De nadruk blijft op alles wat metal definieert maar ze durven wel iets te proberen en vaak past dat nog ook.

Volgens mij klopt er iets niet met die playlist. Thomas kondigd bleed it out van linkin park aan ma das al 5 nummers geleden. De stu bru app geeft dan weer aan dat bruut even flow van Pearl Jam aan het draaien is en doet dat al sinds gisteren 11 uur, of zijn er echt zoveel versies van dat nummer :unsure:

En nog altijd boycot van Marilyn Manson denk ik,nog nergens niet tegen gekomen.

Voor de rest,veel nieuwkomers en veel verschuivingen,is te verwachten in zo'n grote lijst natuurlijk.

Volgens mij klopt er iets niet met die playlist. Thomas kondigd bleed it out van linkin park aan ma das al 5 nummers geleden. De stu bru app geeft dan weer aan dat bruut even flow van Pearl Jam aan het draaien is en doet dat al sinds gisteren 11 uur, of zijn er echt zoveel versies van dat nummer :unsure:
ik volg deze en die loopt zelfs 10 seconden voor op het gene wat ik hoor.

Terug
Bovenaan