Zwaarste lijst 2022

Volgens mij klopt er iets niet met die playlist. Thomas kondigd bleed it out van linkin park aan ma das al 5 nummers geleden. De stu bru app geeft dan weer aan dat bruut even flow van Pearl Jam aan het draaien is en doet dat al sinds gisteren 11 uur, of zijn er echt zoveel versies van dat nummer :unsure:
Indeed. Ipv Linkin Park kregen we A perfect Circle te horen.

Laatst bewerkt:
WTF? Leuk liedje Three Doors Down maar toch niet voor deze lijst :wtf:

Edit:de eerste van mijn lijstje,ook serieus weggezakt helaas :(

Niet de enige denk ik: alle respect voor foo fighters, pearl jam en nirvana maar das toch niet stevig genoeg, lithium dan nog
Denk er ook zo over hoor.
Vorig jaar stonden de Queens Of The Stone Age er ook in,dit jaar nog niet of heb ik erover gekeken?
Alice In Chains kan wel vind ik dan,meest metalachtige sound van de grunge scene.
Maar ja Soundgarden,Stone Temple Pilots ook niet gezien als die ander grunge bands kunnen.
The Offspring geweldig maar ook niet voor deze lijst.

Begrijp de hype/populariteit van Amenra toch niet hoor.
Heb vannacht paar songs gehoord en het enige wat ik nog iet of wat kon aanhoren was Am Zeug,de rest kan me echt niet overtuigen om goed te vinden.Als ge een song hebt gehoord,hebt ge praktisch heel hun repertoire gehoord,toch weinig variatie in.
Als ge dan toch Belgisch wilt stemmen dan vind ik Spoil Engine er veel te weinig in staan.

Type O Negative ook maar korte versie afgespeeld,waarom dat weeral,andere songs worden wel volledig afgespeeld en zelfs als ge meer dan een uur Dopesmoker kunt afspelen is 11 minuten toch ook niet teveel,maar Amenra en Tool krijgen wel de volle tijd.
One van Metallica zal ook wel de geknipte versie worden straks.

Edit:Zou me enorm verbazen moest Amenra of Brutus niet op 1 staan
Edit 2:In This Moment toch gehoord,vind ze niet terug in de lijst ?
Zou rond plaats 298 moeten staan,tussen Amenra en Dyscordia

Laatst bewerkt:
Zoals ieder jaar zijn de eerste paar 100 platen voor mij de interessantste.
Nog wat kleine ontdekkingen gedaan.

Top 100 is vrij voorspelbaar :D

Nummer 74 nu en over 27 minuten zouden ze aan 66 moete zitten, geen idee hoe ze da gaan doen

Als ge via app luistert,die heeft altijd delay op real time en vaak groot verschil (meer dan 5 minuten).

Fleddy Melculy heeft er toch al ingestaan met dat T-Shirt van Metallica?
Op de site playlist staat er een - bij vorige positie en 0 bij aantal keer.
Duidelijk toch paar zaken mis daarin.

Edit: Parkway Drive staat tussen Metallica en Iron Maiden in de lijst,vergeten te spelen?

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan