Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn, ik heb voor het weekend en tijdens ook geen tijd meer.MaTraK zei:Probleem is dak nu zondag op reis vertrek voor 10 dagen, voor zondag kan nog altijd...
.Ik had een Creative T5400. Nooit spijt van gehad. Enkel dat em nu kapot isTitaTovenaartje zei:sorry M. dat ik mijn vraag hier post.
Ik heb mijn kamer her ingedeeld, en nu heb ik de ideale plaats om een 5.1 setje te plaatsen voor tv en ps2.
Ben geen audiofiel, en wil er ook geen berg geld tegenaan gooien
Wat is dan het best voor mij?
.
.Eigenlijk hangt het er ook af van wat hij wilt doen.dakantochnie zei:Als het enkel voor pc en ps2 is: een Creative setje.
Ozaki is echt wel rommel hoor.mythe zei:Eigenlijk hangt het er ook af van wat hij wilt doen.
Maar hoe hij klinkt lijkt mij een Goedkoop setje wel genoeg. Je mag zelf kijken naar OZAKI denk ik.

Hehedakantochnie zei:Ozaki is echt wel rommel hoor.![]()
Maar kzeg het maar bij wijze vna spreken hoor
.mythe zei:En de
CREATIVE 2.1 speakers I-Trigue 3400 wit
of
JBL Creature 2
??
Maar ik vind eerlijk gezegd die Creature 2 een lelijk ding. Zo een Darth Fader masker precies. Maar iedereen zijn eigen smaak.
Die altec lansings zijn dan weer te klassiek en te saai. Tegenover die Creative is wel mijn ding.
Kost nog eens 60 euro duurderdakantochnie zei:Als je dan toch ineens wat meer uitgeeft, ga dan ineens voor de FX6021.![]()
.dakantochnie zei:Als je dan toch ineens wat meer uitgeeft, ga dan ineens voor de FX6021.![]()
Een bewijs dat je altijd eerst moet gaan luisteren alvorens iets te kopen.Ulixes zei:Creature II van JBL stonden onlangs in de fnac te spelen en ik vond ze eerlijk gezegd niet zo denderend klinken. Dan liever de i-trigue 3400 van Creative...
