Archief - 6600gt to 7800gs

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mOnKeYbUtt

Legacy Member
speelde cod2 indien ja kijk is of ge kunt draaien op dx 9 en welke settings wel op mutliplayer he

Den Deze

Legacy Member
nee, speel geen cod2.
Voor het ogenblik enkel BF2 getest en kon alles op max zetten, waar ik voorheen verschillende opties slechts op medium kon zetten om het speelbaar te houden :)

XeNiUs

Legacy Member
ja ben ook wel is benieuwd of hij goed draaibaar is met COD2 op dx9

Den Deze

Legacy Member
COD2 op de 6600 : 1024 met medium
COD2 op de 7800GS : alles max


Komt uit topic van mOnKeYbUtt, dus ik neem aan dat dit wel vlotjes draait :)

mayhem1985

Legacy Member
nice om te hore wat men toekomstig kaartje aankan :). ma ik speel toch enkel ut2004 en cs : s , en af en toe demos waarvan ik soms de fullgame van koop :D

mOnKeYbUtt

Legacy Member
Den Deze zei:
COD2 op de 6600 : 1024 met medium
COD2 op de 7800GS : alles max


Komt uit topic van mOnKeYbUtt, dus ik neem aan dat dit wel vlotjes draait :)


Ik speel met 6600GT cod 2 op extra maar op dx7 dus ik weet nog altijd niet hij dx9 bedoelde want ik kan cod2 op dx9 op mid draaien maar das fps 40 max ofzo...

virtualdude

Legacy Member
Ik speel CoD2 met 6600GT op 1280*1024 op DX9 ( settings high ipv extra )

fpspruts zeg dak maar 20 fps heb ofzo maar euhm da speelt dus vloeiend :D
( rest AMD64 2800+ @ 2.0Ghz + 1.0Gb DDR )

Davion

Legacy Member
@Mette2: Das dus niet vloeiend genoeg :)
@virtualdude: dat al helemaal niet.

Mette2

Legacy Member
Davion zei:
@Mette2: Das dus niet vloeiend genoeg :)
@virtualdude: dat al helemaal niet.

Tgaat nog juist vindt ik, maja tussen vloeiend en vloeiend is een verschil eh, 20 fps is voor mij ook te weinig, 40 gaat nog juist ma ik probeer toch meestal zo in te stellen dak rond de 60 zit.

virtualdude

Legacy Member
Mette2 zei:
Tgaat nog juist vindt ik, maja tussen vloeiend en vloeiend is een verschil eh, 20 fps is voor mij ook te weinig, 40 gaat nog juist ma ik probeer toch meestal zo in te stellen dak rond de 60 zit.
normaal gezien zou 20fps schokkend moeten zijn.
Maar dit is het niet.

Volgens mij klopt het cijfer gwn de ballen.
Zelfs wanneer hij op 15 ofzo zit speelt het nog vloeiend af.

Mette2

Legacy Member
virtualdude zei:
normaal gezien zou 20fps schokkend moeten zijn.
Maar dit is het niet.

Volgens mij klopt het cijfer gwn de ballen.
Zelfs wanneer hij op 15 ofzo zit speelt het nog vloeiend af.

Die cijfers zullen wel kloppen, tis gewoon een persoonlijke mening of je iets vloeiend genoeg vindt of niet, daar kan je blijven over discussiëren of zelfs niet over discussiëren, ik ben een graphics freak, voor mij is 20 fps niet vloeiend genoeg, voor u wel, des te beter, dan zal uw kaartje nog lang mee gaan :niceone:

mayhem1985

Legacy Member
:offtopic: zou iemand mij kunne uitlegge hoe ik een Poll kan maken? :) dankuwel

Davion

Legacy Member
Start New Thread > en dan onderaan de opties, Poll toevoegen aanvinken :)

mayhem1985

Legacy Member
gistere men 7800gs geinstalled. da kaartje schop aars :D !!! ut2004 geen 1 schokske. hl2 : lc geen 1 schok en geweldige effecte die ik nie zag bij men 6600gt. :D

PineMangoes

Legacy Member
COD2 kunde wel degelijk op dx9 level spelen met 'n 7800 GS (da zou der nog maar aan mankeren zeker voor zo'n dure kaart). Ik speel 1280*1024 no AA al de rest op high en zit aan 40-50 fps. Voor sommige games is dat niet echt speelbaar, maar cod2 lukt precies nog. Al moet 'k zeggen da'k op sommige momenten (bestorming van normandië bvb.) maar rond de 30 meer haal...
7800 GS is overclockt van 440/1300 naar 470/1350 btw.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan