Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Den Deze zei:COD2 op de 6600 : 1024 met medium
COD2 op de 7800GS : alles max
Komt uit topic van mOnKeYbUtt, dus ik neem aan dat dit wel vlotjes draait![]()
Davion zei:@Mette2: Das dus niet vloeiend genoeg
@virtualdude: dat al helemaal niet.
normaal gezien zou 20fps schokkend moeten zijn.Mette2 zei:Tgaat nog juist vindt ik, maja tussen vloeiend en vloeiend is een verschil eh, 20 fps is voor mij ook te weinig, 40 gaat nog juist ma ik probeer toch meestal zo in te stellen dak rond de 60 zit.
virtualdude zei:normaal gezien zou 20fps schokkend moeten zijn.
Maar dit is het niet.
Volgens mij klopt het cijfer gwn de ballen.
Zelfs wanneer hij op 15 ofzo zit speelt het nog vloeiend af.