SpoBo
Legacy Member
En de garantie ... ik wil u ni afschrikken ofzo maar ne maat van mij is zijne Acer 3 maand kwijt geweest (kweet het het is een extreem geval. De keer ervoor was het maar een maand). Moest gewoon iets aan gefixt worden. Echt erg. Support is daar ook allemaal in het frans enzo .. als ge toch Acer koopt koop dan allesinds dat extra garantie pack want anders hebt ge dikke problemen (als ge ooit is problemen krijgt). Neway, ge moet maar zien .. ga em denk ik in de loop van de maand op wat forums zetten dus als ge tegen dan nog ni beslist hebt kunt ge nog altijd zien
Good luck hunting.
Good luck hunting.