Archief - Advies voor Conroe Systeem

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

brechtvm

Legacy Member
maxtor = warm + 1j Garantie != slecht
maxtor moet gewoon goed gekoeld worden
(grootste uitvalrate btw ook:s)

RealFlub

Legacy Member
Maxtor is overgenomen door Seagate !

en Seagate heeft massa's Maxtor mensen ontslagen

simpele duif

Legacy Member
ambiorix.be zei:
Volgens mij kunt ge nen x1900xt gemakkelijk overklokken en is 't dus ewa onnozel om extra geld uit te geven aan den xtx :unsure:
wat een stom argument
een x1900xtx kun je dan ook weer overklokken eh, dan blijft het prestatieverschil er...

nTFs

Legacy Member
ambiorix.be zei:
Nee, maar hij heeft zelf WD... vandaar ;) En nu weet ik nog altijd niet wat jullie tegen Maxtor hebben... :confused:

Er zijn gewoon meer problemen met Maxtor disks dan pakweg Western Digital disks.
Mensen die nooit Maxtor issues gehad hadden vinden Maxtor natuurlijk goed.
Ik ga nooit meer voor Maxtor omdat ik al een paar slechte exemplaren heb gehad maar dat is louter persoonlijk natuurlijk.

Davion

Legacy Member
- Conroe komt normaal in Juli, maar tzal eerder september zijn er we ze in het retail kanaal zien.
- Antec voedingen zijn kwalitatief zeker even goed als Enermax'en
- Kraad net WD Raptor AF, maar hun andere schijven zijn zeker aan te raden, Maxtor is te luid, te heet, en te veel uitval om de nemen, bovendien zijn die toch opgedoekt door Seagate.
- 7900GTX is 100€ duurder zeker.

saikoboarder

Legacy Member
maxtor heeft een 4 maal grotere uitval dan seagate.
ik zou idd voor de nieuwe seagate reeks gaan de 7200.10.
dat zijn de snelste harde schijven voor standaard gebruik atm.
(raptors enzo erbuiten gelaten)

verder zou ik ook een 7900gtx nemen.
die vebruiken minder,worden minder warm,zijn makkelijker (stil) te koelen.

ambiorix.be

Legacy Member
Awel, als 'k tussen Seagate en WD moet kiezen, dan wordt het ne Western Digital Caviar SE16.
Ondertussen ben 'k ook van gedacht veranderd ivm de kast. Het wordt de P160 (met window) ipv. de P180. Da ziet er een neig kaske uit (het oog wilt ook wat) en komt ook heel goed uit de reviews. De Enermax behoud ik.

Btw, ondertussen is er hier ne gast met de P5W DH Deluxe:
http://www.overclex.net/hardware/210/1/cartes-meres/Asus-P5W-DH-Deluxe

... en de E6600 en 7950GX2 erop aan 't spelen:
http://soj.mesdiscussions.net/forum...rint=0&numreponse=0&quote_only=0&new=0&nojs=0

eniac

Legacy Member
Davion zei:
Maxtor is te luid, te heet, en te veel uitval

Neen, niet waar, en dat heb ik al genoeg bewezen. Hou het gewoon bij het feit dat WD meer aan te raden valt door de status van Maxtor (overgenomen zijnde). Voor die andere dingen is geen reden.

Davion

Legacy Member
@eniac: Het feit dat over het algemeen Maxtor luider en heter is, is hier al meermaals door mensen op het forum vastgesteld.

@-dawnz-: Fanboy :p

SMa

Legacy Member
Davion zei:
- Conroe komt normaal in Juli, maar tzal eerder september zijn er we ze in het retail kanaal zien.
Voorspelling is gewijzigd ;)
Juli: goed te krijgen
September: onvindbaar

eniac

Legacy Member
Ik ga het er niet meer over hebben Davion. Ik heb je indertijd cijfers genoeg getoond die zwart op wit stelden dat het qua geluid en temperatuur niet verschilde. End of story.

-Timo-

Legacy Member
Denken jullie dat je er in julie al eentje zal te pakken kunne krijgen ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan