Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en wat denk je van men eigen resultaten? (achteraf ge-edit)Gothrek zei:over den datum moete ni zeveren
tis idd den allereerste ddr2
daar staat ook de technologie in uitgelegd e
moest die site rapper gaan ik zou beter dingen vind hoor, kzal der mij ff mee bezig houden


Gothrek zei:idd ddr2 1000mhz (effectief 250) CL4-4-4-x == ddr500 (effectief 250
) 2-2-2-x
bij amd heeft een verschil tussen latency's toch een groter effect dan bij Intel?Gothrek zei:zucht, kzal van 2.5-3-3-4 naar 2.5-5-5-4 gaan ok??
kheb wel nen amd e
0.5 sec verschil
idd geen 2 seconden
mem stond op 280mhz btw
ik kan cas 2 niet op deze snelheid e
dit is wel een AMD

dit is met HT aan31-12-2005
GB 8I915P Dual Graphic
X850XT @ 564.30MHz (+4%) / 610.00MHz (+3%) (CCC 5.12)
P4 640 @ 4009.30MHz (+25%) [16.0*250.6]
PN-OCZ4002084PFDC-K @200.50 MHz 2.5-5-5-15
omgeving: 18°
SuperPi 1M : 34.969s

Waarom ? Dan kan ik DDR2 gebruiken. Als ik dan naar intel zou overgaan heb ik het geheugen toch ?sheep zei:of je koopt nu een pc, of je wacht op Conroe
laat AM2 maar buiten beschouwing![]()