Archief - arctic + grantie?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

n0sTRa

Legacy Member
boostah zei:
mijn x800xt (iets warmer als 6800gt normaal) loopt op een zalman vf700 7v en wordt daar 90graden mee, is geen enkel probleem

m'n x850xt krijgt toch niet warmer dan een 55°c max en in idle een 35°, kozu toch eens checken of alles er goed opzit

Davion

Legacy Member
bernardo zei:
vraagske in verband met die ati tool?
Kunt ge da zonder probleem op nvidia kaarten gebruiken?

Overklokken niet, maar artifacts scannen wel, voor nVidia gebruikte beter Coolbits met RivaTuner.

SMa

Legacy Member
Test anders wat overclockprogs.
AtiTool is een goed programma om tijdens het zoeken van de maxima op artifacts te scannen. Voor het overclocken zelf gebruik ik nog altijd liefst PowerStrip.


Thammels zei:
dutchblok enzo installen, je moet maar eens kijken bij algemene discussies-google ads, daar staat het uitgelegd
tis adblock ;) de paginas blijven wel nog steeds smaller...

-Timo-

Legacy Member
Nee gast tis dutchblok, en er sta hoe je de pagina's terug breeder moet krijgen :)

boostah

Legacy Member
n0sTRa zei:
m'n x850xt krijgt toch niet warmer dan een 55°c max en in idle een 35°, kozu toch eens checken of alles er goed opzit

jah sorry, was van een benchmark runneke @590/565 ipv de stock 500/500

SMa

Legacy Member
Thammels zei:
Nee gast tis dutchblok, en er sta hoe je de pagina's terug breeder moet krijgen :)
Adblock werkt ook ;)
Je moet het downloaden, firefox opnieuw opstarten -> installeren & de hyperlinks voor de blocks invoeren en dan weer firefox opnieuw opstarten. En dat laatste had ik nog niet gedaan ;)

steffoe

Legacy Member
pff
alles loopt goe behalve css
denkte da nen 6800 gt toch geen bottleneck is voor een p4 3.0?

steffoe

Legacy Member
pf
vind et maar stom
in 3dmark
veel verbetering
need for speed ook vollenbak open vlot
maar css
nee daar benk ni content van
ja wadde zeg
en das mijn main game
ik heb zo wa gezogd en der zijn nog mense met goeie systeme die met css worstelen

Davion

Legacy Member
Das wel raar zen, kheb hier ook CSS en kheb geen enkele framedrop.

steffoe

Legacy Member
pfff
en ge zakt ni benede 60?
want met alles op high 1280*1024
nix aa ofzo
haal ik 80 fps
maar in de kleine stukke alleen
en als er veel volk loopt maar 40 ofzo
meestal rond de 50

steffoe

Legacy Member
sorry voort gezaag he mense
maar tis gewoon kut da ge geld geeft aan iets wa ni deftig presteert

calimero

Legacy Member
vsync mss, mn pc doe ook enorm raar geloof mij :) die sparkle kaart doet gewoon zijn goesting denk ik

steffoe

Legacy Member
vsync ist ni
geeft practisch geen fps winst
en schokt enorm
tzal toch ni kome omda die zo warm wordt? :d
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan