SMa
Legacy Member
nForce 550 is de budgetchipset binnen de nForce 500 reeks.
nForce 570 is mainstream, nForce 590 is high-end
en zie jij me ergens lelijk typen?
ik zeg: "achterlijk"
neem nu de 24-pin connector, is dat nu geen achterlijke locatie?
ik weet van mezelf dat ik het me nooit zou vergeven dat ik geen 35 euro extra opgelegd heb voor een betere chipset en betere lay-out
we komen ook almaar dichter bij het dual graka tijdperk, waarbij iedereen met SLI of CF zal werken
en waarom zou je een €300 kostende cpu kopen als je ram die volledig afremt?
het probleem van DDR2 is dat er nog geen goede budget-oplossingen bestaan, daar is het gewoon nog veel te vroeg voor, dus moet je wel bij de betere setjes gaan kijken. producenten zijn nog teveel aan het knutselen met latency's & frequency's.
nForce 570 is mainstream, nForce 590 is high-end
en zie jij me ergens lelijk typen?
ik zeg: "achterlijk"
neem nu de 24-pin connector, is dat nu geen achterlijke locatie?
ik weet van mezelf dat ik het me nooit zou vergeven dat ik geen 35 euro extra opgelegd heb voor een betere chipset en betere lay-out
we komen ook almaar dichter bij het dual graka tijdperk, waarbij iedereen met SLI of CF zal werken
en waarom zou je een €300 kostende cpu kopen als je ram die volledig afremt?
het probleem van DDR2 is dat er nog geen goede budget-oplossingen bestaan, daar is het gewoon nog veel te vroeg voor, dus moet je wel bij de betere setjes gaan kijken. producenten zijn nog teveel aan het knutselen met latency's & frequency's.



