Featherfoot
Legacy Member
desert storm zei:- vrijheid of niet, om te gamen is eentje mét draad nog altijd het best.
- een muis met optische resolutie tot 2000dpi is dan slecht of wat?![]()
- je vergeet Razer.
- vanaf €50 voor een Logitech MX518/ Razer Diamondback
- ik heb een MX518, en dat werkt evengoed als jouw G7, daar ben ik zeker van.
Om te gamen wrs wel. Wacht maar eens tot je echt preciese, grafische dingen moet gaan doen met je muis.
Lasermuizen overtreffen de optische varianten toch wel dan.

)
), terwijl er vanonder op de plakker "optical mouse" staat 

?