CupraBoy
Legacy Member
Ik heb reeds geruime tijd een MX1000 (laser, draadloos) en deze is idd wel wat zwaar. Maar overlaatst heb ik er skates ondergedaan en vliegt ze over mijn Icemat heen. Laser op glas!!! Geen probleem voor een MX1000.
Ik heb ook nog een G5 ( laser, met draad ) voor mijn gamemasjien. Pas enkele weken geleden aangeschaft. Veel lichter dan de MX1000. Was even wennen om deze te bedienen als je zo een logge MX1000 gewend bent.
Maar met de bijgeleverde gewichtjes kan je hem eventueel evenzwaar maken als een G7 ( denk dat de MX1000 zelfs nog zwaarder is als de G7 ). Deze werkt ook zonder problemen op mijn Icemat, er zit wel de firmware 1.1 in de G5.
Als ik nu ga vergelijken vind ik dat beide muizen even goed reageren. Totaal geen lag ofzo van de MX1000. Met beide muizen kan je horizontaal scrollen, indien nodig. Enkel heeft de MX1000 2 duimknoppen integenstellingn tot de G5. Maar persoonlijk vind ik dit van geen belang omdat ik deze amper gebruik. Wel heb ik reeds een paar keer achter de draad van de G5 moeten vissen omdat deze achter mijn bureau in kroop. En dat wringt van tijd wat tegen. Voor de rest 2 supermuizen. En moet je persoonlijk uitmaken of je draadloos wilt of niet. Wel handig aan de G5 is dat je de DPI kan instellen softwarematig, default staan die op 400,800,2000. Maar ik heb al ontdekt dat 2000DPI héél gevoelig is.
Gewoon Setpoint software erop en naar eigen dunken aanpassen.
Voila da wast zowat....
Grtz,
Tommy
Ik heb ook nog een G5 ( laser, met draad ) voor mijn gamemasjien. Pas enkele weken geleden aangeschaft. Veel lichter dan de MX1000. Was even wennen om deze te bedienen als je zo een logge MX1000 gewend bent.
Maar met de bijgeleverde gewichtjes kan je hem eventueel evenzwaar maken als een G7 ( denk dat de MX1000 zelfs nog zwaarder is als de G7 ). Deze werkt ook zonder problemen op mijn Icemat, er zit wel de firmware 1.1 in de G5.Als ik nu ga vergelijken vind ik dat beide muizen even goed reageren. Totaal geen lag ofzo van de MX1000. Met beide muizen kan je horizontaal scrollen, indien nodig. Enkel heeft de MX1000 2 duimknoppen integenstellingn tot de G5. Maar persoonlijk vind ik dit van geen belang omdat ik deze amper gebruik. Wel heb ik reeds een paar keer achter de draad van de G5 moeten vissen omdat deze achter mijn bureau in kroop. En dat wringt van tijd wat tegen. Voor de rest 2 supermuizen. En moet je persoonlijk uitmaken of je draadloos wilt of niet. Wel handig aan de G5 is dat je de DPI kan instellen softwarematig, default staan die op 400,800,2000. Maar ik heb al ontdekt dat 2000DPI héél gevoelig is.
Gewoon Setpoint software erop en naar eigen dunken aanpassen.Voila da wast zowat....
Grtz,
Tommy
) en ik heb mijn geld terug gekregen omdat ik niet 100% tevreden was van die 518 heb ik een copperhead gekocht en de volgende muis die ik koop is zeker en vast opnieuw een razer
(en ook me klavier), dan moete der nie aan sleure...