Archief - Geforce fx 6600 AGP

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rechargable

Legacy Member
Ik ben van plan om een upgradeje te doen van mijn grafische kaart want ik ben niet zo content van mijn huidige Geforce fx 5500 256mb (nvidea).

Ik had graag een Geforce 6600 gekocht maar mijn vraag is of hij wel veel beter is dan die 5500. Ik zou hem graag occasie kopen en moet rond de prijs van 60 euro liggen. Is dit een goede kaart? Of kan ik een betere krijgen voor die prijs? Het moet op dit systeem kunnen werken:

- Pentium4 3.00 Ghz
- 512 Mb RAM ddr
- mobo weet ik niet vanbuiten

Ik weet dat er nu veel betere kaarten bestaan maar daar heb ik het geld niet voor.

Tnx!

bernardo

Legacy Member
Ik zou ook als ik jou was je pc upgrade tot 1 gig ram geheugen, dat gaat ge ook serieus voelen.
Die grafische kaart zal zowiezo wel beter zijn als je die voor 60 euro kan vast krijgen zou ik dat toch doen.

Davion

Legacy Member
Idd, kzou het ook doen, eventueel kunde ook kijken naar een 9800PRO/XT.

GregoryCo

Legacy Member
ik kan die geforce fx 6600 kopen voor 80 euro nieuw, maar khad liever er 60 euro ofzo aan gegeven, en die 5500 is echt sucky :( wat zou er beter zijn? 512 ram bijsteken of nieuwe grafische kaart? alle 2 zou ideaal zijn maja kost geld e :p
ik zou er graag cod2 en the godfather enzo vlot mee kunnen spelen
btw Rechargable is mijn broer, kben vergeten uit te loggen :)

steffoe

Legacy Member
ik zou beiden doen
en als ge kunt die 6600 gt kopen
ik ben van 5200 + 512 ram naar 6600 gt + 1024 ram gegaan
grooot verschil en heb ook p4 3.0

bernardo

Legacy Member
In totaal is dit 125 euro (80€ + 45€ voor 512 mb staaf) ofzo, da zou ik er toch voor over hebben.

GregoryCo

Legacy Member
ja, der was hier iemand die dicht bij mijn deur woont, een zeker dx solutions ofzo, iemand die zijn exacte naam weet? dan kan ik hem pm'en want hij verkoopt 2de hands stuff

mOnKeYbUtt

Legacy Member
neem wel de 6600 ! GT ! want die 6600 gewoon is nog slechter dan de uwe.

Yank

Legacy Member
mOnKeYbUtt zei:
neem wel de 6600 ! GT ! want die 6600 gewoon is nog slechter dan de uwe.
6600 is nog altijd stukken beter dan 5500 en voor 60€ verre van slechte koop.

GregoryCo

Legacy Member
zou ik daar kunnen aangeraken voor 40-45 euro? (voor de gewone 6600)

GregoryCo

Legacy Member
mijn broer heeft een ati radeon x600 en die speelt zeer goed, is die gewone 6600 vergelijkbaar? Of beter? Of slechter?

Davion

Legacy Member
X700 is een pak beter dan de X600n dus de 6600 is ook ene pak beter dan de X600.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan