Archief - Geforce fx 6600 AGP

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GregoryCo

Legacy Member
bestaat er nog een kaart die gelijkaardig is met x600 of zelfs nog beter? maar slechter dan geforce 6600? bv. 6200 of 5700 ofzo, zijn die beter dan x600? (want ati x600 vind ik ook goe eigenlijk)

-dawnz-

Legacy Member
neem gwn een 6600GT.
kost niks meer als je ze 2de hands kunt krijgen of in .de gaat halen.

GregoryCo

Legacy Member
kzie op een site enkele grafische kaarten staan voor een aantrekkelijke prijs, zijn die goed?:

Asus AGP8 GeForce 6200 256DDR TV/Out DVI-D 1V Asus

Asus AGP8 Radeon 9550 256DDR TV/Out DVI-I 2V Asus +

Asus AGP8 GeForce 6600 256DDR TV/Out DVI-I 2V Asus


zijn die beter dan ati x600 ?

Yank

Legacy Member
9550 < 6200 < X600 < 6600
dat zou volgorde moeten zijn van slecht naar goed.

GregoryCo

Legacy Member
Kzou dan die 6600 kopen, 105 euro staat er op die site en is dicht bij mijn deur. Goede koop?

GregoryCo

Legacy Member
is deze goed vergeleken met de 6600?
Asus AGP8 GeForce 6800 512DDR2 TV/Out DVI-I 2V Asus

GregoryCo

Legacy Member
Dit is mijn moederbord. Past hier een PCI-E vga kaart op?
Er zit nu een AGP8 grafische kaart op denk ik.
Moederbord:

CPU Type Intel Pentium 4, 3000 MHz (15 x 200)
Moederbordnaam Intel Rock Lake D865PERL (5 PCI, 1 AGP, 4 DIMM)
Moederbord Chipset Intel Springdale i865PE
Systeemgeheugen 512 MB (PC3200 DDR SDRAM)
BIOS Type AMI (01/22/04)
Communicatiepoort Communicatiepoort (COM1)
Communicatiepoort Printerpoort (LPT1)

Zoja, dan zal ik er een Geforce 6600GT opsteken.
Maar gaat mijn voeding dat dan wel aankunnen? Ik denk dat het 330 watt is, ben nie zeker (A-open, benk ook nie zeker)

Mette2

Legacy Member
[B!'X!R']['@(V) zei:
Dit is mijn moederbord. Past hier een PCI-E vga kaart op?

Moederbord:

CPU Type Intel Pentium 4, 3000 MHz (15 x 200)
Moederbordnaam Intel Rock Lake D865PERL (5 PCI, 1 AGP, 4 DIMM)
Moederbord Chipset Intel Springdale i865PE
Systeemgeheugen 512 MB (PC3200 DDR SDRAM)
BIOS Type AMI (01/22/04)
Communicatiepoort Communicatiepoort (COM1)
Communicatiepoort Printerpoort (LPT1)

Nee, zie 1 AGP

bernardo

Legacy Member
Ik dacht dat mayhem zie eerder deze post een agp 6600 gt verkocht, pm anders is.
edit: Welke voeding hebt ge? ik denk da ge voor 6600 gt toch minstens 300-350 w nodig hebt.
Corrigeer me als ik verkeerd ben .

GregoryCo

Legacy Member
mja ik moet er een faktuur van kunnen krijgen, dus tmoet nieuw zijn

Mette2

Legacy Member
Wat is je budget nu eigenlijk want je hebt al verschillende prijzen aangehaald?

GregoryCo

Legacy Member
Mijn budget voor okkasie is 45 euro, maar daarmee zal ik waarschijnlijk geen goede kaart hebben dus zal ik hem nieuw kopen omda ik daarmee een faktuur kan hebben. En mijn budget voor nieuwe is rond de 130 euro.
En een mobo van 50 euro (PCI), is da dan wel goed? En moet ik dan nog de RAM enz. ook vervangen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan