Archief - http://www.cdrwinkel.com/

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Djerko

Legacy Member
Bestel er regelmatig, nog geen klachten over.
Prijs/stuk is echt wel per stuk... Vanaf het gespecifieerde aantal betaal je per stuk het bedrag dat erbij vermeld staat.

Kenshi

Legacy Member
yep schitterende winkel, goedkoop en zeer snelle levering.
Al aantal keer besteld, wel spijtig dat hun levering niet meer gratis is voor België :(

eniac

Legacy Member
Ook ik al een aantal IA's georganiseerd bij cdrwinkel. Telkens heel snelle levering, altijd correct en idd zeer goedkoop ivm België.

Per stuk is gewoon per item dat gelist staat. Je ziet bvb staan:
Maxell DVD+R 16x (50st)

Prijs /stuk
: € 17,50

En dan betaal je dus € 17.5 voor 1 spindle van 50 DVD's.

RealFlub

Legacy Member
idd, nog geen slechte ervaring gehad, altijd snelle levering :)

devil

Legacy Member
idd ik heb daar al veel besteld .
600 dvd
600 dvd dooskes
nen hoop inkt patronen
das meestal 1 bestelling bij mij , wel met een paar man ni allemaal voor mij.
verzendkosten zijn 4.50 € voor belgie.
na betaling hede gij u spul 2 dagen nadien.

echt zeer goede winkel

NoizeSuppressor

Legacy Member
ikzelf al vier keer probleemloos met paar man op besteld voor 200+ euro. Maar nu heeft een maat van op werk een bestelling geplaatst van 100 euro, 7 dagen geleden met visa betaald en hij krijgt geen geldig tracking number te zien alsook nog nix ontvangen (wat abnormaal is aangezien het normaal tussen de 2-3 dagen, weekend niet meegerekend, in de bus ligt...)

Pippoken

Legacy Member
ook al voor verscheidene 100 €'s gekocht en succesvol ontvangen

RealFlub

Legacy Member
NoizeSuppressor zei:
ikzelf al vier keer probleemloos met paar man op besteld voor 200+ euro. Maar nu heeft een maat van op werk een bestelling geplaatst van 100 euro, 7 dagen geleden met visa betaald en hij krijgt geen geldig tracking number te zien alsook nog nix ontvangen (wat abnormaal is aangezien het normaal tussen de 2-3 dagen, weekend niet meegerekend, in de bus ligt...)

zal waarschijnlijk klein foutje zijn, of de mannen daar hebben het te druk?

NoizeSuppressor

Legacy Member
RealRoot zei:
zal waarschijnlijk klein foutje zijn, of de mannen daar hebben het te druk?

geen idee, kan idd foutje zijn maar inmiddels 8 dagen zonder levering...

Meermaals getelefoneerd maar niemand nam op... Ook op mail geen antwoord...

Soit, 't is niet van mij ik zou in 't slechtste geval de visa opdracht laten blokkeren...


Klein minpuntje aan cdrwinkel wel vind ik de mindere verpakking altijd. Veel kan rondkletsen in de doos, meermaals kapotte spindel ontvangen en zelfs paar keer losse dvd's in doos maar goed... Is en blijft cheapste...

LinQ

Legacy Member
NoizeSuppressor zei:
Klein minpuntje aan cdrwinkel wel vind ik de mindere verpakking altijd. Veel kan rondkletsen in de doos, meermaals kapotte spindel ontvangen en zelfs paar keer losse dvd's in doos maar goed... Is en blijft cheapste...

ik bestel daar ook altijd samen met mijn buurman. we hebben dat ook 1 keer gehad. spindel was opengekomen en alle dvd's lagen los in de doos.
we hebben dit gemeld en hebben een nieuwe spindel toegestuurd gekregen.
de oude spindel mochten we zelfs houden (er waren maar enkele bekraste dvd's).
sindsdien zit onze bestelling altijd zeer goed ingepakt.

topwinkel !

cool_boy_ke

Legacy Member
NoizeSuppressor zei:
ikzelf al vier keer probleemloos met paar man op besteld voor 200+ euro. Maar nu heeft een maat van op werk een bestelling geplaatst van 100 euro, 7 dagen geleden met visa betaald en hij krijgt geen geldig tracking number te zien alsook nog nix ontvangen (wat abnormaal is aangezien het normaal tussen de 2-3 dagen, weekend niet meegerekend, in de bus ligt...)

T'is ook vakantie hé :)

NoizeSuppressor

Legacy Member
cool_boy_ke zei:
T'is ook vakantie hé :)

ja geen probleem hoor, ik snap dat wel maar de tracking nummer klopt ook niet...

soit, we zien wel volgende week ben benieuwd...

Dx-Solutions

Legacy Member
Hey,

idd scherpe prijzen, maar zijn die inclusief reprobel ...?

Teebee

Legacy Member
Bestel gewoon voor meerdere mensen tegelijkertijd, dan heb je geen last van verzendkosten.
Zeer betrouwbaar, zeer snel, en voorlopig nog steeds alles correcr aangekregen. Al jaren het beste wat Belgie te bieden heeft.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan