Archief - http://www.cdrwinkel.com/

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Moloch

Legacy Member
Teebee zei:
Bestel gewoon voor meerdere mensen tegelijkertijd, dan heb je geen last van verzendkosten.
Zeer betrouwbaar, zeer snel, en voorlopig nog steeds alles correcr aangekregen. Al jaren het beste wat Belgie te bieden heeft.

geen verzendskosten van een bepaald bedrag is alleen voor holland, ze doen dat nie meer voor belgie naar mijn weten

nuja ik blijf toch bij cdrwinkel kopen ze, voor mijn lege plextor dvd+r's betaal ik de helft van wat ik in belgie betaal (25€ voor ne 50-spindle, terwijl diene 50-spindle hier in belgie 50€ kost...), ook mijn plextor cd-r's komen van cdrwinkel aangezien die ook een stuk goedkoper zijn, dusja :)

edit: omfg ze hebben die plextor cd-r slimcases uit het assortiment gehaald ofwa? kging just 2 pakskes bestellen.. dan maar terug in belgie kopen zeker :doh:

eniac

Legacy Member
Teebee zei:
Al jaren het beste wat Belgie te bieden heeft.

Tis niet dat die Belgisch zijn he ;)

Qua verpakking is dat bij mij al altijd dik in orde geweest. Maar ik had dan ook altijd serieuze bestellingen van meerdere dozen dus het zat goed opeengepakt.

Teebee

Legacy Member
mja, vroeger hadden ze zelfs een winkel in Maaseik, maar een paar jaar geleden is alles veranderd.
En idd, ze hebben de verzendkostvoorwaardes aangepast :s

Ach, wat is €4,5 als je toch voor meer dan €300 besteld.

BioHaZarD

Legacy Member
Volgens mij zit er helemaal geen auvibel tax op, deze moet je in principe zelf aangeven als je deze aankoopt in het buitenland.

en je mag rekenen als de dvd spindel bv 7 € kost dat , de tax voor bv 25 dvd-r 15 € is.

In principe als je als belg cd-r, dvd-r in het buitenland koopt ben jij de invoerder en dan moet jij dat zelf aangeven.

hetzelfde geld voor reprobel, recupel tax met bv all in one die je in het buitenland koopt.....

eniac

Legacy Member
BioHaZarD zei:
In principe als je als belg cd-r, dvd-r in het buitenland koopt ben jij de invoerder en dan moet jij dat zelf aangeven.

Enige officiële informatie om dit te staven? Je mag toch kiezen waar je je gerief koopt?

Als je in Duitsland koopt moet je toch ook niet de extra BTW nog aangeven?

devil

Legacy Member
idd ik heb al verschillende spullenint buitenland gekocht ook al veel bij cdrwinkel en heb nos niets moete aangeven ze

eniac

Legacy Member
- Eerste link doet niet ter zake
- Tweede link toont meer ons gelijk dan jouw gelijk aan: gaat enkel over groot- en kleinhandelaars en fabrikanten, ik behoor tot geen van deze categorieën

- Derde link is op z'n minst dubieus en kan van mijn part evengoed een hoax, een grap of een alleenstaand randgeval zijn. Er wordt alleszins niet gezegd dat die gast effectief heeft moeten betalen, noch wordt er een ergens zwart op wit gezegd (en gestaafd!) dat particuliere aankopers moeten aangeven dat ze in het buitenland kopen.

Ik ben helemaal niet overtuigd ;)

eniac

Legacy Member
Het gaat niet om jou al dan niet te geloven. Ik lees die auvibel site en kan daar niets aan ontdekken waaruit zou blijken dat ik dat zou moeten aangeven.

1) ik ben geen fabrikant
2) intracommunautaire aankoper of invoerder dan maar? Neen, want die worden opgedeeld in 3 categorieën. En ik ben nog steeds geen groot- noch kleinhandelaar, noch verdeler.

Nu ook gezien dat ook cdrwinkel zo'n clausule heeft ingebouwd, dus het zou wel kunnen dat er nattigheid op til is. Toch is die site van auvibel op z'n zachtst gezegd onduidelijk. Welke particulier gaat zichzelf nu als verdeler beschouwen?

BioHaZarD

Legacy Member
tja over de duidelijkheid spreek ik me niet uit.

Maar als je bv iets in USA besteld moet je dit in principe ook aangeven zodat er nog taxen bijkunnen worden aagerekend.

Hetzelfde geld in principe voor de auvibel, reprobel, recupel, bebat taxen die je moet betalen als je een of andere produkt koopt in het buitenland.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan