Moloch
Legacy Member
Teebee zei:Bestel gewoon voor meerdere mensen tegelijkertijd, dan heb je geen last van verzendkosten.
Zeer betrouwbaar, zeer snel, en voorlopig nog steeds alles correcr aangekregen. Al jaren het beste wat Belgie te bieden heeft.
geen verzendskosten van een bepaald bedrag is alleen voor holland, ze doen dat nie meer voor belgie naar mijn weten
nuja ik blijf toch bij cdrwinkel kopen ze, voor mijn lege plextor dvd+r's betaal ik de helft van wat ik in belgie betaal (25€ voor ne 50-spindle, terwijl diene 50-spindle hier in belgie 50€ kost...), ook mijn plextor cd-r's komen van cdrwinkel aangezien die ook een stuk goedkoper zijn, dusja

edit: omfg ze hebben die plextor cd-r slimcases uit het assortiment gehaald ofwa? kging just 2 pakskes bestellen.. dan maar terug in belgie kopen zeker :doh:

