Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelfde vragenT€RM!N4T0R zei:Doel van PC is enkel en alleen internet? Zal er dan niet mee gegamed worden? Indien wel games, welke zou hij moetn aankunnen en wil je ze dan op high-detail draaien?
GFX moet er niet bij.. welkeen heb je dan nu?
, met de GFX-vraag bedoelt em AGP of PCI(E)
)
)
Kvind het eingelijk wel eens vrij goedkope winkel, ik kocht vroeger altijd bij Bells (www.bells.be), die zijn veel duurder.RealRoot zei:wel beetje dure winkel magow.. en weinig keuze
Zal de config ff aanpassen.
zoals e-bug.de
Kvin de A64 3000+ zelfs al wa sterk voor een internet-PC, een sempron zou da bv. even goed kunnen doen en kost stukken minder!Wrm wel niet, gaat alles lkkr vlotT€RM!N4T0R zei:Realroots config ziet er goed uit.
@ R. Winters: een x2 3800+ voor een internet-PC?Kvin de A64 3000+ zelfs al wa sterk voor een internet-PC, een sempron zou da bv. even goed kunnen doen en kost stukken minder!
Dus tis aan de TS voor te beslissen. Ik zou mss een sempron 2600+ of 2800+ nemen maar een A64 3000+ zal je hoogst wss nie meer vinden. Dan kan je eventueel nog een A64 3200+ nemen.
Nja.. voor de rest ziet dat er goed uit.
En zit ie voor de volgende jaren goed.Met een sempron zal dat ook wel een paar jaar goe lopen.R.Winters zei:Wrm wel niet, gaat alles lkkr vlot![]()
En zit ie voor de volgende jaren goed.
Allez dan, kben verlaagt naar een 3200+, da kan em nog wat simpele multimedia vlot draaien.T€RM!N4T0R zei:Met een sempron zal dat ook wel een paar jaar goe lopen.
En als het dan niet meer goe loopt koopt ie weer een nieuw systeem die iets van een €600 in totaal kost. Maar echt, een x2 3800+ voor een internet-PC vind ik gewoon onnozel...
R.Winters zei:Kast + voeding: ANTEC Sonata II 450W Black
Moederbord: Asrock Dual SATA2 (AGP & PCI-E)
Processor: AMD Athlon64 3200+ (men zegt dat een X2 teveel is, ok dan)
Hd: Western Digital:120 Gb - 7200 rpm - 8 Mb. (SATA)
Writer: DVD-RW NEC 4550 Black Internal DUAL LAYER 16X
Scherm: BENQ FP71GX Black AND Silver 17INCH LCD 4MS GTG
(Met dank aan RealRoot)
Kwa winkel kunt ge mss in Duitsland kopen, www.hardwareversand.de leveren in Belgie en zijn vrij goedkoop schijnt het.
Wrm wel? Om op het internet te surfen?Davion zei:Kzou toch een iets beter mobo opteren zoals een MSI K8N Neo4-FI.
*kijkt raar**kijkt raar terug omdat Asrock Dual SATA2 (AGP & PCI-E) is, kijkt extra verdacht naar de letters: AGP*T€RM!N4T0R zei:*kijkt nog raarder omdat het een AGP-mobo moet zijn*
