Archief - Internet PC

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Davion

Legacy Member
Oei lol, flater van de dag, kwas nog niet wakker.

Kzou dit opteren:

Antec Sonata II 450W
MSI K8N Neo2
AMD A64 3000+ S939
WD HDD 120GB SATA WD1200JD
BenQ DW-1640
En dan da scherm

RealFlub

Legacy Member
gij ook :p, em had het duidelijk over dat MSI mobo hoor, was post of 2 eronder :)
maar mijne heeft upgrade mogelijkheid (PCI-E, als em toch ne zwaardere kaart wilt later)

Brutal!ty

Legacy Member
RealRoot zei:
ah, kstel dan voor:

AMD64 3000+
asrock Dual SATA2 (AGP & PCI-E)
2x512MB PC3200 @400
WD :120 Gb. - 7200 rpm - 8 Mb. (SATA)
DVD-RW NEC 4550 Black Internal DUAL LAYER 16X
BENQ FP71GX Black AND Silver 17INCH LCD 4MS GTG

is al vele beter ;)
mobo's zijn duur, kben gewent van goedkoper te zien :) zoals e-bug.de

Bestaat dat moederbord want de winkel waar ik het wil kopen zegt dat het niet bestaat AGP EN PCI-E in 1MB

Als het wel bestaat geef me dan aub een link van ne winkel die dat heeft

Burny

Legacy Member
Tommeke.Len zei:
Bestaat dat moederbord want de winkel waar ik het wil kopen zegt dat het niet bestaat AGP EN PCI-E in 1MB

Als het wel bestaat geef me dan aub een link van ne winkel die dat heeft

Beetje een amateuristische winkel waar jij gaat...

Bij Snogard (in Keulen) kost het bord 63 €, en bij Codima in Gent 72 €. De eerste 2 winkels waar ik heb gekeken. Je bent van Limburg dus een tripje Keulen mss? :D Codima verzendt vrij goedkoop, dus das ook een optie.

Slaxz

Legacy Member
ik ben et redelijk eens met Yankee

neem gewoon:
AMD sempron64 2800+, 3100+ of 3400+ s754
MSI K8N NEO-FSR V2 Socket 754 € 64,00
2*512mb value ram bv kingston, apacer of twinmoss
nec 4450 of benq dw dvd-rw
120gb of 80mb sata HDD

al die andere configs met a64's en msi neo4 mobo zijn ferm overdreven, gewoon voor internet

RealFlub

Legacy Member
je hebt gelijk, maar als je nu krachtig systeem hebt, zal em ook langer meegaan.

StiXxxX

Legacy Member
System: AMD Athlon 64 So. 939
Componenten:
- So.939 AMD Athlon 64 3000+ Venice
- MSI So.939 K8T Neo2-F KT800pr (AGP 8x)
- AGP8x 128MB ATI RADEON 9250 TV-out
- IDE 120 GB MAXTOR (8MB cache-7200rpm)
- 1024 MB CORSAIR 400MHz DDR PC-3200 CL2,5
- DVD-Drive IDE Toshiba/Samsung 16x/52x TS-H352
- CD-RW Samsung 52x/32x/52x SW-252SENS & Software
- MS-Tech LC-30 350W
- Thermaltake TR2-M6 SE cooler
- 380W Tagan TG380-U01 Black Edition
- 8 Channel AC 97 Audio Codec Sound on Board
- 10/100 MBit Network on Board = DSL ready


602,31 €

ik weet dat die VGA kaart er niet bij moet, maar dit is gwn een site die zeer goedkoop is. Maar moet wel vga kaart erbij...die kan je dan mss weer verkopen ofzo. Je hebt zo een basispakket voor 355 euro, en dan kan je zelf dinge verandere en upgrade.

Hier de site als je zelf eens wil zien :)
Klik hier

verzendingskosten zijn nu ook niet zoveel :)
Ik ga zelf nieuw systeemke kope daar...wel wa krachtiger als hierbove xD

Davion

Legacy Member
- Ziet der goed uit, al dat ik een SATA HDD van WD zou nemen en een DVDRW zonder DVDROM.

StiXxxX

Legacy Member
Oeps haha heb IDE genomen ipv SATA my bad xD

komt niet zoveel verschil in qua prijs xD

ja, je kiest zelf wa dat je er mee wil doen...dingen zoals DVD spelers enzo kan je zelf aanpassen voor wat je gebruikt xD
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan